Ir čia yra iš ko rinktis. Tarp 35 konkursui „Metų automobilis 2014“ pristatytų keturračių nestinga modelių, išsiskiriančių ne tiek dinaminėmis ir kitomis savybėmis, o didesniu ekonomiškumu.
Pažvelgus į ekonomiškiausių konkurso „Metų automobilis 2014“ dalyvių dešimtuką, tampa akivaizdu, kad čia aršiausia kova verda tarp dyzelinių ir hibridinių automobilių.
Taupiausiai degalus naudojančių modelių dešimtuke – visi trys hibridiniai konkurso dalyviai, o kiti – varomi dyzelinių jėgainių.
Įdomu tai, kad dešimtuke atsidūrė net trys prancūzų PSA koncerno atstovai, turintys tokį pat 1,6 l/114 AG dyzelinį variklį. Tai „Peugeot 30“, „Citroen C4 Picasso“ ir „Peugeot 2008“.Sąraše taip pat galima rasti tris „Toyota“ koncerno atstovus ir tiek pat „Volkswagen“ grupės narių – „Volkswagen Jetta Hybrid“, „Volkswagen Golf Variant“ bei „Seat Leon FR“.
Pastarasis ispaniškas modelis yra vienintelis, patekęs ir tarp ekonomiškiausių, ir tarp greičiausių konkurso „Metų automobilis 2014“ dalyvių.
Ekonomiškiausi konkurso „Metų automobilis 2014” dalyviai
Vieta |
Automobilis |
Variklis |
Degalų sąnaudos |
1 |
Nissan Note |
Dyzelinis 1.5 l/90 AG |
3,6 l/100 km |
2 |
Peugeot 308 |
Dyzelinis 1.6 l/114 AG |
3,7 l/100 km |
3 |
Toyota Auris Touring Sports |
Hibridinis 1.4 l/136 AG |
3,9 l/100 km |
4-6 |
Citroen C4 Picasso |
Dyzelinis 1.6 l/114 AG |
4,0 l/100 km |
4-6 |
Peugeot 2008 |
Dyzelinis 1.6 l/114 AG |
4,0 l/100 km |
4-6 |
Volkswagen Golf Variant |
Dyzelinis 1.6 l/105 AG |
4,0 l/100 km |
7-8 |
Toyota Corolla |
Dyzelinis 1.4 l/90 AG |
4,1 l/100 km |
7-8 |
Volkswagen Jetta Hybrid |
Hibridinis 1.4 l/170 AG |
4,1 l/100 km |
9-10 |
Lexus IS 300h |
Hibridinis 2.5 l/223 AG |
4,3 l/100 km |
9-10 |
Seat Leon FR |
Dyzelinis 2.0 l/184 AG |
4,3 l/100 km |
Pastaba: dešimtukas sudarytas pagal konkurse dalyvaujančių konkrečių modelių vidutines degalų sąnaudas, kurias oficialiai nurodo gamintojai.