Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ekstremalusis „Donkervoort D8 GTO“ – 421 AG, 680 kg ir rekordinės apkrovos posūkiuose

Kai 1957 metais „Lotus“ pristatė lengvą atvirą sportinį automobilį „Seven“, niekas nesitikėjo, kad jis įgaus tiek daug ekstremalių formų ir taps vienu lengviausiai atpažįstamų automobilių pasaulyje. Nyderlandų kompanija „Donkervoort“ tikriausiai gamina ekstremaliausią „Lotus Seven“ versiją – tik pažvelkite į naująjį „Donkervoort D8 GTO-JD70“.
„Donkervoort D8 GTO“
„Donkervoort D8 GTO“ / Gamintojo nuotr.

„Lotus Seven“ kopijų būta įvairių. Geriausiai žinomi – „Caterham“ darbai. Ši kompanija įsigijo teises į „Seven“ dizainą vos tik „Lotus“ nebenorėjo gaminti šio mažo sportinio automobilio. Nyderlandų „Donkervoort“ darbą pradėjo 1978 metais. Ši kompanija norėjo kur kas ekstremalesnio automobilio, kuris ne šiaip smagiai lėktų vingiuotais keliais, bet būtų tiesiog gąsdinančiai greitas ir superautomobilius stebėtų tik per galinio vaizdo veidrodėlį.

„Donkervoort“ įkūrėjui Joopui Donkervoortui šiemet sukanka 70 metų. Tokia proga kompanija nusprendė pagaminti šį tą ypatingo – susipažinkite su „Donkervoort D8 GTO-JD70“. Tai – ekstremaliausias nuo 2011-ųjų gaminamo „Donkervoort D8 GTO“ variantas.

D8 GTO-JD70 turi anglies pluošto kėbulą, kuris beveik nieko nesveria. Nors automobilio nosyje plaka 2,5 litrų „Audi“ 5 cilindrų turbobenzininė širdis, D8 GTO-JD70 sveria tik 680 kg. 421 arklio galių 680 kg sveriančiame automobilyje yra daug. Ypač kai varomi tik galiniai ratai, o vairuotojas pats turi perjunginėti pavaras ir kojomis minkyti visus tris pedalus.

Bet pakalbėkime apie vienintelius svarbius skaičius. „Donkervoort D8 GTO-JD70“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,7 sekundes, iki 200 km/val. – per 7,7 sekundes. Bėgėjantis galima pajusti 1,02 G apkrovas. Aerodinaminiai elementai sukuria nemažai prispaudžiamosios jėgos – 50 kg priekyje ir 80 kg gale.

Rezultatas – „Donkervoort D8 GTO-JD70“ su gatvei skirtomis padangomis posūkiuose gali pasiekti 2 G apkrovas. Gamintojas teigia, kad tai – pirmasis serijinės gamybos automobilis su valstybiniais numeriais, kuris su standartinėmis padangomis posūkius gali įveikti taip agresyviai.

Nepaisant to, „Donkervoort“ teigia, kad D8 GTO-JD70 visų pirma yra skirtas keliui, o ne trasai. Automobilyje nėra daug patogumų, tačiau teigiama, kad jis puikiai tinka trumpoms kelionėms. „Alcantara“ dengtas salonas atrodo paprastai, bet kartu yra kokybiškas ir tinka šiam automobiliui.

„Donkervoort D8 GTO-JD70“ yra retas rankų darbo automobilis su anglies pluošto kėbulu ir galvą nuo pečių plėšiančiomis dinaminėmis savybėmis – patys suprantate, kad jis nebus pigus. Tik 70 tokių automobilių bus pagaminta, jie kainuos maždaug po 160 tūkstančių eurų. Pusė jų jau parduota.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?