Kol kas aišku, kad šio elektrinio modelio kėdės tikrai sukiosis aplink savo ašį 20 laipsnių, kai automobilio durys bus praviros. Tai turėtų palengvinti įlipimo ir išlipimo procesą. Kai durys uždarytos, sėdynės grįžta į tradicinę padėtį.
Be to, prototipas turės penkis ekranus: spalvotą skaitmeninę panelę, simetrišką keleivių ekraną, centrinės konsolės monitorių ir kelis nedidelius ekranus ant priekinių sėdynių atlošų.
Prototipas turi ir kelis bevielius mobiliųjų įrenginių įkrovimo taškus, paslėptus durų „kišenėse“. Taip pat – keičiamų spalvų LED salono apšvietimą.
Prototipas „Škoda Vision E“ – tai kupė formų krosoveris, kurio pirmuosius atvaizdus čekai paskelbė kovo pabaigoje.
Koncepcija sukonstruota ant „Volkswagen“ modulinės platformos MEB, sukurtos specialiai elektromobiliams.