Naujos kartos „Nissan LEAF“ galės įveikti 26 proc. didesnį atstuma – iki 250 km. Tai pasiekta dėl didesnės, 30 kWh naujame LEAF talpinamos baterijos. Tiek kilometro su vienu įkrovimu negali įveikti joks kitas C segmento elektromobilis.
Atstumas Vilnius-Palanga vis tiek sudaro daugiau nei 250 km, tačiau šį atstumą jau galima įveikti vieną kartą sustojus papildyti baterijų greitojo įkrovimo stotelėje, kurių kelyje yra.
„Nissan Europe“ vadovas Paulas Willcoxas taip pakomentavo naujojo modelio pasirodymą: „Perkamiausias pasaulyje elektromobilis „LEAF“ tapo dar geresnis. 250 km siekiantis įveikiamas atstumas atveria duris į elektromobilių pasaulį tūkstančiams vairuotojų, kurie iki šiol dvejojo, ar jiems tiktų šis elektromobilis. Didesnis atstumas bus vienas iš lemiamų argumentų renkantis „Nissan LEAF“.“
Naujasis 30 kWh „LEAF“ akumuliatorius leidžia nuvažiuoti ilgesnį atstumą ir nė kiek nesumažina vidaus erdvės. „Acenta“ ir „Tekna“ modeliuose komplektuojamo akumuliatoriaus išorės matmenys yra tokie patys, kaip ir 24 kWh versijos. Šiek tiek padidėjo tik jo svoris (21 kg).
Pagrindinis didesnį naujojo akumuliatoriaus efektyvumą lemiantis veiksnys – patobulintas jo vidaus dizainas ir cheminės savybės. Anglies, azoto ir magnio pritaikymas elektroduose pagerino eksploatacines savybes. Didesnį efektyvumą užtikrina ir pakeista elementų išdėstymo schema. „Nissan“ visiškai pasitiki savo naujo 30 kWh akumuliatoriaus kokybe, todėl jam bus taikoma 8 metų arba 160 000 km ridos garantija.
Įkrauti naująjį 30 kWh „LEAF“ akumuliatorių yra taip pat paprasta, kaip ir dabartinį 24 kWh agregatą. Naująjį „LEAF“, kaip ir dabartinę versiją, bus galima įkrauti savo namuose, naudojantis viešaisiais krovikliais arba greitojo krovimo stotelėse (3 fazių, 400 V).
2016 m. laidos „LEAF“ pristatomas su atnaujinta unikalia telematikos technologija – nauja „NissanConnect EV“ sistema, kuri pakeičia ankstesniąją „Carwings“ versiją. Ji išsiskiria visais senesnei sistemai būdingais elementais, taip pat įdiegtomis naujomis funkcijomis, paprastesniu aktyvacijos procesu ir nauju dizainu.
Viena garsiausių ir naudingiausių „LEAF“ funkcijų – prisijungimas prie automobilio ir jo valdymas nuotoliniu būdu per „NissanConnect EV“ sistemą. Ja galima tikrinti įkrovimo būklę ar iš anksto pašildyti saloną šaltomis žiemos dienomis.
Viena iš daugelio pažangių „NissanConnect EV“ sistemos funkcijų – naujas kroviklių žemėlapis, kuriame pateikiama naujausia informacija realiu laiku, susijusi su krovikliais ir jų būkle. „NissanConnect EV“ apima ne tik visiškai integruotą naujos kartos informacinę bei pramoginę sistemą, bet ir visapusiškai atnaujintą navigacijos įrangą, įspėjimo apie techninę priežiūrą ir automobilio paieškos funkcijas.
2016 m. laidos „LEAF“ modelis patyrė ir kelis subtilius išorės dizaino pakeitimus, įskaitant naują stogo anteną ir naują spalvą (Bronze).
Naujasis „LEAF“ modelis ir toliau bus gaminamas Jungtinėje Karalystėje, Sanderlando mieste veikiančioje „Nissan“ gamykloje. Prekyba naujuoju modeliu prasidės kitų metų sausio mėn. Naujojo „LEAF“ su 30kWh akumuliatorium kainos bus 2000 eurų didesnės nei šiuo metu parduodamos versijos su 24 kWh akumuliatorium.