„Dacia Spring“ pagrindas – „Renault City K-ZE“, sukurtas Kinijos rinkai. „Spring“ yra stebėtinai mažas automobilis – 3,73 metrų ilgio jis yra mažesnis nei „Sandero“. Tačiau tai – tik privalumas, nes „Spring“ yra kuriamas išskirtinai tik miestui. Iš kur tai žinome?
Na, šis automobilis apsisuks vos 4,8 metrų pločio erdvėje. Be to, maksimalus jo greitis – vos 100 km/val. Ir ne šiaip sau – „Spring“ greitį apribojo gamintojas, siekdamas tausoti baterijos resursus.
Kalbant apie bateriją – po „Spring“ grindimis yra 26,8 kWh talpos energijos talpykla. Ji maitina 33 kW elektros variklį – „Dacia Spring“ tikrai nėra greitas automobilis.
Pilnai įkrautas „Spring“ gali nuvažiuoti 225 km. Tačiau šis skaičius pateikiamas pagal mišrų WLTP ciklą – kadangi „Spring“ dirbs išskirtinai tik mieste, tikslus jo nuvažiuojamas atstumas tikriausiai bus arčiau 300 km.
Maksimali „Spring“ įkrovimo galia – 30 kW. Iki 80 proc. bateriją galima pripildyti per vos mažiau nei valandą. „Dacia“ teigia, kad „Spring“ bus pigiausias automobilis rinkoje žvelgiant į pirkimo ir išlaikymo kaštus.
Kitaip tariant, rinkoje yra ir pigesnių, bet brangiau išlaikomų automobilių. Kaina oficialiai dar nėra patvirtinta, tačiau Autoexpress.co.uk teigia, kad „Spring“ kainuos mažiau nei 21 tūkstantį eurų.
„Spring“ turi 300 litrų bagažinę, salone gali patogiai įsitaisyti keturi suaugę žmonės. 23 litrų bagažo skyrius priekyje greičiausiai bus naudojamas įkrovimo laidams ar kitoms būtinoms smulkmenoms. „Dacia“ ketina pasiūlyti ir komercinę krovininę „Spring“ versiją, skirtą siuntų pristatymui mieste. Šis automobilis neturės galinių sėdynių ir galės talpinti net 800 litrų krovinio.
„Spring“ bus gaminamas Kinijoje, tačiau bus parduodamas Europoje nuo 2021 metų. Ar šis automobilis tikrai taps pigiausiu, parodys laikas. Tačiau galite neabejoti, kad nemažai „Spring“ atsidurs automobilių nuomuotojų aikštelėse.