Penktadienio popietę pirmieji šio maratono finišą kirto jungtinis susisekimo ministerijos ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos ekipažas, kurio „Nissan Leaf“ vairavo viceministras Saulius Girdauskas ir LAKD vadovas Egidijus Skrodenis.
Įkandin jų lenktynes baigė „Wow City” atstovės Airida Ruibytė su Irmina Kazlauskiene, kurioms kompaniją palaikė Karolis Birgilas.
Tačiau ar pirmuosius finišavusius jau galima laikyti maratono laimėtojais ir pirmaisiais prizininkais?
Kaip nustatomas nugalėtojas
„Anaiptol ne, nes startavę iš Vilniaus paskutinieji, trasoje gali užtrukti trumpiau, – teigia vienas renginio organizatorių, VšĮ „Autoeventus“ direktorius Darius Grinbergas. – Be to, į važiavimo laiką bus įskaitytas laikas, per kurį bus papildyti elektromobilio akumuliatoriai, galimos baudos ir kitos peripetijos. Tad tik finišavus absoliučiai visiems dalyviams ir teisėjams pateikus savo verdiktą, galėsime sveikinti antrojo maratono nugalėtojus ir prizininkus“.
Elektromobilių varžytuvėse itin svarbus vaidmuo tenka lenktynių taktikai bei strategijai. Didžiuma ekipažų papildyti akumuliatorių energiją ryžosi Vievyje ir bene visi – Kryžkalnyje.
Čia prieš metus įrengta „autoPilDYK“ elektromobilių įkrovimo aikštelė – tikras išsigelbėjimo ratas ne tik šių lenktynių dalyviams. Ja džiaugiasi ir kiti elektromobilių vairuotojai už sudarytas sąlygas šia transporto priemone pasiekti pajūrį, Šiaulius ar Kauną.
Didžiausią įkrovimo stotelių tinklą „autoPilDYK“ valdanti UAB „Elektromobiliai“ ir toliau aktyviai diegia įkrovimo stoteles Lietuvos miestuose ir taip stengiasi nutildyti skeptikus, jog elektromobilis nepraktiškas ar sąlygos jį eksploatuoti Lietuvoje nepakankamos. Bendrovė įrengė ir greitu metu mobiliojoje „autoPilDYK“ programėlėje paskelbs apie dar daugiau viešųjų įkrovimo prieigų, kuriomis galės nemokamai naudotis visi vairuojantys elektromobilį.
„Džiaugiamės šiuo puikiu renginiu ir galėdami jau antrus metus talkinti jo rengėjams. Šis maratonas tai ne tik galimybė atkreipti visuomenės dėmesį į ateities transportą, bet ir puikus pavyzdys, įrodantis, jog elektromobilis nėra tik miesto automobilis ir juo labiau nenusileidžia įprastam keturračiui“, – sakė UAB „Elektromobiliai” atstovas Nerijus Rakauskas.