Pilnai įkrautas „Nissan LEAF“ elektromobilis gali įveikti apie 200 kilometrų, tad iki Palangos nuo Vilniaus nenuvažiuos – teks mažiausiai kartą stoti įsikrauti. Dėl įkrovimo stotelių išdėstymo (Vievis, Elektrėnai, Kryžkalnis), stoti įkrauti baterijas greičiausiai teks du kartus. O tai jau sukelia intrigą.
Lenktynių dalyvių ekipažai startuoja poromis, kas dvidešimt minučių. Taip daroma siekiant išvengti spūsčių prie elektromobilių greitojo įkrovimo stotelių. Nugalėtojas bus renkamas vertinant jo sugaištą laiką nuo starto prie Vilniaus savivaldybės iki finišo prie Palangos savivaldybės.
Visų ekipažų buvimo vietas galite sekti žemiau esančiame žemėlapyje (jame dėl sugedusios GPS sistemos nesimato "Media Boys" ekipažo):
Elektromobilių lenktynėse dalyvauja šie ekipažai:
- „Susisiekimo paslaugos“: Tomas Nickus, Tomas Šiuškus
- „Energijos tiekimas“: Ineta Petrėnaitė, Simona Kilinskaitė
- Kelių policijos tarnyba: Vytautas Grašys, Rimvydas Slizinas
- „Wow City“: Airida Ruibytė, Irmina Kazlauskienė, Karolis Birgilas
- Susisiekimo ministerija ir Kelių direkcija: Saulius Girdauskas, Egidijus Skrodenis
- „Golden Parazyth“: Giedrius, Aurimas, Martynas
- „Music team“: Jurgis Didžiulis, Vaidas Baumila, Justinas Jarutis
- „Media girls“: Ilona Steponėnė, Dina Sergijenko
- „Media boys“: Paulius Sviklas, Renaldas Gabartas, Ramūnas Pletkus
Elektromobilių lenktynių finišo vieta – Vytauto g. 112 Palangoje, priešais miesto savivaldybės pastatą, o apdovanojimai vyks 19 val. Palangos Basanavičiaus g. ir Meilės alėjos sankryžoje.
Lenktynių dalyviai kovoja dėl neeilinio prizo: kelionės su elektromobiliu į Stokholmą – miestą, pasižymintį puikiai išvystyta infrastruktūrą elektra varomoms transporto priemonėms.
Lenktynių dalyviai pernelyg nesidalino savo strategija – puikiai skambanti taktika starte gali pavirsti niekais varžybų viduryje.
„Lenktynes nuo A iki Z gali sudėlioti, tačiau daug sprendimų tenka priimti varžybų metu, o jie priklauso ir nuo kitų dalyvių veiksmų. Preliminarų planą parengę turime, tačiau net neabejoju, kad jį reiks koreguoti praėjus penkiolikai minučių nuo starto“, – kalbėjo 15min žurnalistas Paulius Sviklas, dalyvaujantis varžybose su Renaldu Gabartu ir Ramūnu Pletkumi.
Patirties ekonomiško vairavimo varžybose turintys dalyviai, organizatorių sprendimu, ekipažuose sėdi po tris, kiti dalyviai – po du.
„Papildomi 80 kg mūsų nepagreitins, tačiau nemanau, kad svoris turės didelę įtaką. Mūsų ekipažas starte turi šiokį tokį minusą, tačiau klaidų varžybų metu pridaryti nesunku – pavyzdžiui, pamiršti išjungti kondicionierių, per mažai įkrauti elektromobilio baterijas ir po to važiuoti lėčiau, netinkamai įveikti įkalnę ar nuokalnę, prisirankioti organizatorių skiriamų baudų. Esu įsitikinęs, kad tų klaidų darysime tiek mes, tiek konkurentai – klausimas, kurie jų darys mažiau“, – svarstė „Media boys“ ekipažo narys.