Rekordai nepasiekti nes maršrutas driekėsi šiaurės Lietuvoje, kurioje mažiau greitkelių, tačiau kovo buvo labai įtempta, o kai kurias prizines vietas skyrė tik kilometrų dalys.
Kaip vyksta elektromobilių varžybos?
Jau dešimtą kartą vykusiose elektromobilių varžybose prie starto Vilniaus Gedimino prospekte stojo 54 ekipažai. Finišą jie pasiekė po 6 valandų ir 20 minučių važiavimo Palangoje. Lenktynių tikslas – per nurodytą laiką įveikti kuo daugiau kilometrų. Dalyviai savarankiškai rinkosi maršrutą, tačiau bet kur važiuoti negalėjo. Buvo numatyti du tarpiniai finišai kas dvi valandas.
Pirmasis – AB „Kelių priežiūra“ šalia Panevėžio, antrasis – Kražių miestelyje. Lenktynės vyko viešo naudojimo keliais pagal kelių eismo taisykles, kurių laikymąsi organizatoriai akylai stebėjo „Fleet Complete“ sistemos pagalba, o prasižengusiuosius skaudžiai baudė atimdami nuvažiuotus kilometrus nuo galutinio rezultato. Įkrovimo laikas nebuvo išskaičiuojamas iš bendro laiko, varžybos vyko realiomis sąlygomis, buvo galima naudotis tik viešai prieinama infrastruktūra.
Nugalėtojai
Visi dalyviai buvo suskirstyti į keturias klases pagal gamintojo deklaruojamą įveikiamą atstumą. „Nidos“ klasėje nugalėjo „Magnus“ ekipažas su „Porsche Taycan 4S Cross Turismo“ (įveikė 534 km), atroje vietoje „Stelauto Peugeot e-3008“ (495,8 km), trečioje – „Stelauto FIAT 600“ (495 km).
„Varšuvos“ klasėje pergalę šventė „BMW Lietuva“ su „BMW i4 40 RWD“ (589 km), antri – „Susisiekimo ministerija“ su „Cupra Born e-boost“ (572,6 km), treti – „Vilnius dūzgia“ su „VW ID.4 Pro Performance“ (547,4 km).
„Talino“ klasėje triumfavo „Veho Kaunas“ su „Mercedes Benz EQE350“ (584,3 km), antroje vietoje – „Ignitis EnergySmart“ su „VW ID.3“ (569,7 km), trečioje – „Movement that inspires“ su „KIA EV9 AWD“ (485 km).
„Europos“ klasėje nugalėtojais tapo „Porsche Lietuva powered by Taycan“ (597,4 km), antri – „Deals on Wheels“ su „Tesla Model 3 LR“ (561,1 km), treti – „Porsche Lietuva Taycan E-performance“ (545 km).
„Telia“ ekonomiško vairavimo kategorijoje, kurioje dalyvavo tik „Telia“ darbuotojai, pirmas tris vietas užėmė „Cupra Born e-boost“ vairavę ekipažai. Jų vidutinės energijos sąnaudos siekė tik 13,3 – 14,9 kWh/100 km.
„APVA“ įsteigtą prizą už elektromobilumo pastangas „Rida – ne riba“ iškovojo „Magnus“ ekipažas su „Porsche Taycan“.