„Cybertruck“ – tai didelis elektrinis pikapas, kuris pirmuosius pirkėjus turėtų pasiekti dar šiemet. Tris variklius turintis automobilis tarp įkrovimų galės nuvažiuoti iki 750 km, o 100 km/val. pasieks per maždaug 3 sekundes (pigesnės versijos – lėčiau). O kur dar autopilotas, pravažumas, nedūžtantys stiklai, nesubraižomas kėbulas, maksimalus krovinys, integruoti lizdai ir kompresorius – „Cybertruck“ siūlo išties daug. Ir už labai nedidelę kainą. Realiai „Cybertruck“ kainuos 50-70 tūkstančių dolerių.
Arba milijoną. „Cybertruck“ ir vilkikas „Semi“ yra kuriami taikant naujas 4680 standarto baterijas. Jos jiems yra tiesiog būtinos – sunkios mašinos be jų negalėtų pasiūlyti jau paskelbtų charakteristikų. Tačiau 4680 baterijų kūrimas ir paruošimas gamybai yra labai brangus procesas. Tai iš esmės reiškia, kad „Cybertruck“ gali būti pigus tik su sąlyga, kad „Tesla“ jų pagamins labai daug.
Elonas Muskas kompanijos ketvirčio aptarime teigė, kad „Cybertruck“ kaina gali pasiekti ir milijoną dolerių, jei gamyba nepasieks planuojamų apimčių. Tai reiškia, kad „Cybertruck“ arba vėluotų, arba būtų parduodami gamintojui patiriant didžiulius nuostolius, arba kainuos daugiau nei milijoną dolerių.
4680 standarto baterijų gamyba E.Muskui kelia daug streso – jis pripažino, kad ir vidurnaktį sulaukia tiekėjų skambučių. Be to, „Tesla“, kaip ir likusi pramonės dalis, vis dar turi problemų dėl pasaulinio lustų trūkumo.
„Semi“ keliuose turėjo pasirodyti šiemet, bet jau paskelbta, kad tai atidedama kitiems metams. Tuo tarpu „Cybertruck“, pasak E.Musko, vis tiek bus geriausias „Tesla“ gaminys, kuris labai skirsis nuo bet ko, ką siūlo kiti gamintojai.