Elonas Muskas turi jautrią širdį: prabilo apie baimę dėl „Tesla Cybertruck“

Sakyti, kad neseniai pristatytas elektrinis pikapas „Cybertruck“ sulaukė daug dėmesio, būtų net per kuklu. Apie šį automobilį kalba visas pasaulis. Vieni vis dar prisimena, kaip per oficialų pristatymą dužo automobilio stiklas, ko neturėjo nutikti, o kiti iki šiol negali patikėti tokia netradicine automobilio išvaizda ir bendrovei „Tesla“ žeria priekaištus. Dabar ir Elonas Muskas prisipažino, kad turėjo abejonių dėl „Cybertruck“.

„Aš nebuvau tikras, ar daug žmonių jį pirks, ar niekas nepirks“, – prisipažino Elonas Muskas, kalbėdamas apie „Cybertruck“.

Pasirodo, kad net ir prieštaringai vertinamo pikapo kūrėjai nebuvo įsitikinę visiška „Cybertruck“ sėkme.

„Aš komandai sakiau: klausykit, jei niekas nenorės jo pirkti, mes visada galėsime pagaminti tokį, kuris atrodytų, kaip ir kiti pikapai“, – teigia E.Muskas ir priduria, kad nesėkmės atveju, būtų pripažinę, jog tai tebuvo „keista nesėkmė, bet dabar mes pagaminsime elektrinį pikapą, kuris atrodys kaip ir kiti“.

VIDEO: Pamatykite, kaip atrodo naujasis „Tesla“ elektrinis pikapas – per jo pristatymą E.Muskui teko raudonuoti

E.Muskas atvirai teigia, kad su tokia neįprasta ir drąsia „Cybertruck“ išvaizda buvo siekiama žmones šokiruoti. Ir tai tikrai įvyko – pasaulis neliko abejingas.

„Yra daugybė priežasčių, kodėl žmonės JAV perka pikapus. Ir kuris iš jų yra kiečiausias? Kuris yra tvirtas, kaip tankas? Tai yra tankas iš ateities“, – apie „Cybertruck“ teigia E.Muskas.

Tiesą sakant, E.Muskas tokia „Cybertruck“ idėja yra susižavėjęs jau kelerius metus. Iš dalies prie tokio kampuoto pikapo dizaino prisidėjo ir E.Musko 2013-aisiais beveik už milijoną dolerių įsigytas 1976-ųjų „Lotus Esprit“ sportinis automobilis.

Tad „Cybertruck“ projektas E.Muskui yra labai artimas. O kai išankstiniai „Cybertruck“ užsakymai jau gerokai perkopę 250 000 vienetų, akivaizdu, jog ši idėja pasiteisino.

Visą E.Musko pokalbį galite perklausyti čia:

VIDEO: Third Row Tesla Podcast – Elon's Story – Part 2

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis