EP taip pat pritarė vidutinio laikotarpio tikslui iki 2025 m. sumažinti automobilių išmetamą anglies dvideginio kiekį 20 proc. (Komisija siūlė 15 proc.).
Parlamentas patvirtino nuostatą, pagal kurią automobilių gamintojai, pažeidę šias taisykles, būtų baudžiami, o tie, kurie viršytų „švarių“ automobilių gamybos tikslus, būtų apdovanoti anglies dvideginio kreditais. Komisija siūlė tik paskatų sistemą.
ES siekia iki 2030 m. sumažinti išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį mažiausiai 40 proc., palyginti su 1990 m. lygiu. Automobiliai yra tarp didžiausių taršos šaltinių.
EP taip pat balsavo už tai, kad būtų vykdomi automobilių anglies dvideginio ribų atitikimo patikrinimai. Jų siūlymu iki 2023 m. turėtų būti įdiegti tikrovę atitinkantys automobilių testai kelyje, siekiant užkirsti kelią galimam sukčiavimui nustatant teršalų kiekį.
Parlamentas dėl šio teisės akto pasiruošęs toliau derėtis su ES Taryba.