Apie UAZ komforto stygių ir prastą kokybę sklando legendos. Apie UAZ dureles, kurios padarė V.Putinui gėdą, skaitykite čia.
UAZ ir KAMAZ netenka Vakarų partnerių. Aišku, Rusija gali apsimesti, kad tai nėra problema, bet iš tikrųjų Rusijai sunkiai sekasi gaminti pažangesnius įrenginius. Pavyzdžiui, automatines transmisijas rusai vežasi iš užsienio. Bent jau vežėsi.
Prancūziška „Punch Powerglide 6L50“ 6 laipsnių pavarų dėžė į „UAZ Patriot“ visureigius nebebus montuojama. Šių transmisijų eksportas į Rusiją jau sustabdytas, todėl nauji „UAZ Patriot“ su automatinėmis dėžėmis dabar tampa labai reti.
„UAZ Patriot“ ir taip yra nepatogus, baisus visureigis, o dabar jis bus prieinamas tik su 5 laipsnių mechanine transmisija. Ir ji, beje, irgi nėra rusiška - mechanines pavarų dėžes UAZ importuoja iš Pietų Korėjos.
UAZ apskritai pasisekė, kad gamykla dar veikia, bet tai tikriausiai yra tik laiko klausimas. Rusija ketina gaivinti senuosius automobilių modelius, nes naujiems (ir tai - 10-20 metų senumo) reikia vakarietiškų komponentų.