Automobilis, kurį matote nuotraukose, kol kas egzistuoja tik kompiuterio ekrane – fizinis modelis dar tik kuriamas. Tačiau jo išvaizda – labai neįprasta ir primenanti daugiau nei prieš pusšimtį metų kurtus automobilius.
NOBE priekinė dalis kiek primena praėjusio amžiaus šeštojo dešimtmečio „Alfa Romeo Giulietta“, o kitose dalyse galima įžvelgti kitų istorinių automobilių akcentų. Natūralu, jog, kuriant automobilį ant balto popieriaus lapo, jis yra į kažką panašus – juolab kai jis kuriamas remiantis istoriniais motyvais.
Bene įdomiausia elektromobilio dalis – pavaros sistema. Jis turi tris ratus ir visi jie yra varomieji. Kiekvienam ratui atiteks atskiras elektros variklis, kurių bendra galia pasieks 45 kW (60 AG). Spėjama, kad elektromobilis turėtų nuvažiuoti apie 160 km viena įkrova.
Ne mažiau įdomi yra jo baterija, padalyta į dvi dalis. Viena jų, pagrindinė, sumontuota automobilio priekyje, tačiau antroji – prie keleivio kojų ir primena lagaminą. Ji yra nesunkiai išimama ir gali būti papildomai įkraunama iš elektros lizdo – jos pakanka norint įveikti 40 km atstumą. Toks sprendimas yra velniškai patogus, atsižvelgiant į menkai išvystytą krovimo stotelių infrastruktūrą – lagaminą galima nusinešti bet kur ir per kelias valandas įkrauti. Tiesa, jis turėtų sverti daugiau nei 15 kilogramų, tad į penktą daugiabučio aukštą jį kasdien tampyti nebūtų paprasta.
Šis konceptas, kol egzistuoja tik kompiuterio ekrane, atrodo puikiai, o dėl nesudėtingų techninių parametrų ir jo kaina neturėtų būti aukšta. Tačiau tokių koncepcijų atsiranda kasdien ir tik maža dalis jų išvysta dienos šviesą, tad girtis vairuojantys estišką automobilį dar negalite. Tačiau po 2–3 metų visko gali būti.