Saugiausiais praėjusių metų automobiliais pripažinti penktosios klasės BMW, nedidelis šeimos hečbekas „Alfa Romeo Giulletta“, kupė „Honda CR-Z“, praktiškasis „Kia Sportage“ bei atnaujintas „Toyota Verso MPV“.
Rezultatai turėtų nustebinti „Honda“ gerbėjus – retas atvejis, kad kupė kėbulo modelis surinktų prestižiškiausio automobilių saugumo įvertinimo „Euro NCAP“ 5 žvaigždutes. Pradėtas gaminti praėjus beveik 20 metų po pirmtako CRX eros pabaigos, CR-Z neturėtų nuvilti nei sportiškumo ištroškusių CRX gerbėjų, nei į kylančias degalų kainas žiūrėti nebenorinčių vairuotojų: šis kupė yra komplektuojamas ir su benzininiais, ir su elektriniais varikliais.
Tuo tarpu prasčiausius „Euro NCAP“ testo rezultatus parodė „Citroen Nemo“ ir „Landwind CV9“. Abu automobiliai sulaukė kritikos dėl nedidelių pasyvaus saugumo priemonių pasirinkimo, o pastarajam stipriai kliuvo ir dėl mažo salono keleivių bei pėsčiųjų saugumo.