Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Euro NCAP“ saugumo teste naujasis „Toyota C-HR“ pelnė penkias žvaigždutes

Nepriklausomos „Euro NCAP“ organizacijos saugumo testais išbandytas naujasis „Toyota C-HR“ pelnė aukščiausią įvertinimą – penkias žvaigždutes. Šis automobilis sužibėjo atliekant keleivių saugumo testus, taip pat aukštai įvertintos jo aktyviosios saugos sistemos.
„Toyota CH-R“ pristatymas Ispanijoje
„Toyota CH-R“ pristatymas Ispanijoje / Dainiaus Cuberos / 15min nuotr.

C-HR surinko net 95 proc. taškų už bendrą suaugusiųjų saugumą, 77 proc. – už vaikų apsaugą, 76 proc. – už pėsčiųjų apsaugą ir 78 proc. už pagalbinių saugos sistemų efektyvumą.

Savo ataskaitoje „Euro NCAP“ pagyrė naująjį C-HR, pademonstravusį puikius rezultatus vertinant saugumą priekinio susidūrimo atveju ir surinkusį maksimalų taškų skaičių atliekant šoninio susidūrimo su kliūtimi bei griežtesnį šoninio susidūrimo su stulpu testus.

„Toyota C-HR“ susidūrimo testų rezultatai atskleidė naujos modulinės „Toyota“ platformos (TNGA), ant kurios sukonstruotas šis automobilis, privalumus.

Laikantis „Toyota“ pažangios saugos įrangos demokratizacijos strategijos, „Toyota Safety Sense“ saugos paketas įtrauktas į standartinę visų C-HR modelių komplektaciją. Šį saugos įrangos paketą sudaro „Pre-Collision“ sistema (PCS) su pėsčiųjų fiksavimo funkcija, adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo (ACC) ir nukrypimo iš važiuojamosios juostos įspėjimo (LDA) su vairo korekcijos funkcija sistemos.

C-HR montuojamos „Pre-Collision“ sistemos efektyvumas važiuojant mažu, mieste leistinu greičiu įvertintas maksimaliu taškų skaičiumi (susidūrimų išvengta važiuojant bet kokiu išbandytu greičiu). Ne mažiau veiksminga „Toyota Safety Sense“ saugos įranga ir važiuojant dideliu greičiu. Artinantis prie lėčiau judančio automobilio, susidūrimų išvengta visame išbandyto greičio diapazone. Artėjant prie stovinčio ar greitį mažinančio automobilio, daugeliu atvejų susidūrimų išvengta, o susidūrimo atveju smūgis buvo švelnesnis.

Aukštai įvertinta ir sistemos pėsčiųjų fiksavimo funkcija. Susidūrimų su pėsčiaisiais išvengta visame išbandyto mažo greičio diapazone. Važiuojant didesniu greičiu, tam tikrais atvejais smūgio buvo išvengta, o kitais atvejais jis buvo sušvelnintas.

„Tokie aukšti rezultatai, ypač aktyviosios saugos sistemų kategorijoje, rodo, jog „Toyota C-HR“ išsiskiria ne tik įspūdingu stiliumi. Mes siekėme sukurti dinamišką, smagų ir saugų vairuoti C-HR modelį, – kalbėjo už pardavimus atsakingas „Toyota Motor Europe“ vykdomasis viceprezidentas Karlas Schlichtas. – Saugumas yra ir bus vienas mūsų pagrindinių gamybos prioritetų. „Toyota Safety Sense“ yra didelis žingsnis į priekį, siekiant gaminti saugesnius automobilius. Dabar ši įranga montuojama visuose mūsų modeliuose.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?