Europiečiai internete masiškai matuojasi „Ford Mustang“

Legendinis „Ford Mustang“ lygiai 50 metų rengėsi savo oficialiam debiutui Europoje, todėl nenuostabu, kad „Ford“ pirmiausia nusprendė virtualiai išmatuoti europiečių susidomėjimo laipsnį. Jau visą mėnesį virš milijono europiečių šturmuoja „Ford Mustang“ internetinį puslapį, kuriame jie spėjo pasigaminti beveik pusę milijono svajonių automobilių, parinkdami sau tinkamiausią spalvą, variklį ir daugybę kitų dedamųjų.
„Ford Mustang GT“
„Ford Mustang GT“ / „Ford“ nuotr.

Apie pusę šeštos kartos „Ford Mustang“ automobilių buvo pasirinkta su greitu ir našiu 2,3 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ varikliu, kita pusė – su 5 litrų darbinio tūrio V8 variklio versijomis. Europiečių akyse „Ford Mustang“ gražiausiai atrodo „Race Red“ raudonos bei „Absolute Black“ juodos spalvos.

Nuo sausio vidurio, kai „Ford“ pasiūlė virtualų „Ford Mustang“ konfigūracijos įrankį, per savaitę „Ford Mustang“ sulaukė daugiau internetinių komplektacijų nei bet kuris kitas „Ford“ modelis per visą tokios paslaugos teikimo istoriją. Iki vasario vidurio „Ford Mustang“ internetinis puslapis, kuriame galima sukonfigūruoti trokštamą modelio versiją, buvo aplankytas daugiau nei milijoną kartų.

„Europiečių susidomėjimas atspindi 50 metų gyvuojančią, tačiau iki šiol oficialiai nerealizuotą  paklausą šiame žemyne. Kai kurie europiečiai šio legendinio modelio laukė visą savo gyvenimą“, - teigia Roelantas de Waardas, „Ford of Europe“ vice prezidentas rinkodarai, pardavimams ir aptarnavimui.

„Ford Performance“ sukurtas „Ford Mustang Shelby GT350“ rinkoje pasirodys 2016 metais
 „Ford Mustang Shelby GT350“

Europos gyventojų įpročiai atsispindi jų pasirinkime – 37 proc. visų modelio konfigūracijų buvo pasirinkta su „EcoBoost“ varikliu ir šešių laipsnių mechanine pavarų dėže. Automatinė pavarų dėžė buvo pasirinkta dviem trečdaliais atvejų.

„Ford Mustang“ užsakymai leidžia nuodugniai ištirti tikrąjį europiečių skonį, pajautą stiliui ir pomėgį technologijoms. Net 61 proc. europiečių pasirinko dailųjį „Ebony“ odinį automobilio saloną. 28  proc. sukomplektuotų modelių internetu buvo pasirinkta su „Custom Pack“ rinkiniu, kurį sudaro „Shaker Pro“ garso sistema su navigacija, galiniai jutikliai, prie oro temperatūros prisitaikančios sėdynės, „Lustre Nickel“ 19 colių ratai bei perimetro signalizacija.

Standartinė „Ford Mustang“ komplektacija išsiskirs 19 colių ratlankiais, automatiniais HID žibintais, LED galiniais žibintais bei galiniu difuzoriumi; gausi komforto įranga apims dviejų zonų klimato kontrolę, devynių garsiakalbių garso sistemą, SYNC 2 komunikacijos sistemą su 8 colių spalvotu liečiamuoju ekranu ir kitus elementus. 

Pirmą kartą per 50-ies metų automobilio gamybos istoriją „Ford Mustang“ bus galima įsigyti daugiau nei 100 pasaulio šalių. Visiškai naują šeštosios kartos „Ford Mustang“ bus galima užsisakyti naujose „FordStore“ parduotuvėse visuose didžiuosiuose Europos miestuose. Pirmieji „Ford Mustang“ modeliai pasirodys prekyboje Europoje metų viduryje. Lietuvoje išankstiniai užsakymai bus priimami iš karto po kainų paskelbimo balandžio mėnesį, o pirmieji demonstraciniai automobiliai atvyks vasaros pabaigoje. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis