„Ateities technologijų tyrimai itin svarbūs „Honda“ veikloje. 1997 metais „Honda“ viena pirmųjų pasaulyje pristatė hibridinį automobilį, o šiandien yra viena iš vandeniliu varomų automobilių mokslinių tyrimų lyderių. „Clarity Fuel Cell“ atspindi kompanijos ryžtą ne tik kurti rytojaus automobilius, bet ir suprasti, kaip vairuosime po 20–30 metų“ – teigė „Hondai“ Lietuvoje atstovaujančios bendrovės UAB „Nippon Auto“ generalinis direktorius Ignas Daublys.
„Clarity Fuel Cell“ ratus suka 103 kW (140 arklio galių) elektrinis variklis, o vandenilio dujos naudojamos elektros energijai gaminti. Kuro bako pakanka nuvažiuoti 589 kilometrus. Pripildyti baką trunka vos 3 minutes – tai vienas didžiausių vandeniliu varomų automobilių privalumų prieš elektromobilius, kurių baterijų įkrovimas trunka kelias valandas.
„Honda“ siekia, jog vandeniliu varomų automobilių vairavimo patirtis nesiskirtų nuo benzininių ar dyzelinių automobilių. „Clarity Fuel Cell“ modelyje kuro bakai bei jėgainė išdėstyti taip, kad automobilio salone telpa 5 keleiviai, o mašina tiek vidumi, tiek išore nesiskiria nuo įprasto savo klasės sedano.
„Honda Clarity Fuel Cell“ automobiliai Europoje dalyvauja „HyFIVE“ projekte, kurio tikslas – bandyti vandenilinius automobilius realaus eismo sąlygomis bei skatinti jiems reikalingos infrastruktūros diegimą. Per projektą 185 vandeniliu varomi automobiliai važinės Austrijos, Danijos, Vokietijos, Švedijos, Italijos bei Jungtinės Karalystės keliuose.