Naujų automobilių rinkai susidūrus su gamybos vėlavimais dėl kompiuterinių lustų trūkumo, „Tesla“ pardavė beveik 24,6 tūkst. sedanų „Model 3“ ir užėmė 2,6 procento rinkos dalį.
„Renault“ kompaktiškas modelis „Clio“ atsidūrė antroje vietoje su beveik 18,3 tūkst. parduotų transporto priemonių.
„Tai pirmas kartas, kai rinkoje pirmavo elektromobilis, ir pirmas kartas, kai už Europos ribų pagaminta transporto priemonė užėmė aukščiausią vietą“, – teigiama „Jato Dynamics“ ataskaitoje.
Kompiuterinių lustų trūkumo akivaizdoje amerikiečių „Tesla“ sekėsi geriau nei kitoms automobilių gamintojoms. Bendrovei pavyko padidinti pardavimus, kai tuo tarpu kitoms gamintojoms teko mažinti gamybos apimtis – iš dalies tokią padėtį lėmė tai, jog „Tesla“ transporto priemonėse integruotose sistemose reikia mažiau lustų.
„Jato Dynamics“ teigė, kad vartotojai, nenorintys laukti naujų automobilių, ima žvalgytis naudotų automobilių rinkoje, ir tai taip pat turi įtakos benzininių ir dyzelinių modelių pardavimams.
Su lustų trūkumo problema automobilių pramonė susidūrė nuo tada, kai ekonomika ėmė atsigauti nuo pandemijos sukeltos krizės.
Pasaulyje praėjusį mėnesį buvo parduoti 718 598 nauji automobiliai – tai buvo mažiausias rugsėjo mėnesio rodiklis nuo 1995 metų.