Ir Miunchene praėjusį rudenį, ir šį pavasarį Ženevos automobilių parodoje Kinijos elektromobilių gamintojai atrodė labai solidžiai. Jų pristatomi EV išvaizdūs, nuvažiuoja nemažą atstumą vieną įkrova. Be to, siūlo naujų technologijų. Kaip, pavyzdžiui didžiausias pasaulyje baterijų gamintojas BYD savo modeliuose instaliavęs aplink savo ašį besisukančias planšetes.
Kinijos gamintojai pradėjo gana agresyvias reklamos kampanijas D.Britanijos ir Vokietijos rinkose, bandydami išstumti ES gamintojus savo agresyvia kainodara. Tačiau kinai, skirtingai nei Europos gamintojai, negali pasiūlyti patogaus servisų tinklo, iškilus būtinybei.
Į tokią rinkos situaciją sureagavo didieji Europos automobilių gamintojai. Pavyzdžiui „Renault“ vadovas Luca de Meo, kalbėdamas Ženevos automobilių parodoje, kvietė Europos automobilių gamintojus susivienyti prieš Kinijos gamintojus.
Kaltinimai bandymu iškreipti Europos elektromobilių rinką
Kaip rašo electrive.com, Europos komisija surinko pakankamai įrodymų, kad Kinija subsidijuoja savo EV gamintojus, bandydama iškreipti ES rinką.