03 07

Europos elektromobilių gamintojai kyla į kovą su Kinija: didins importo mokesčius

Kinijos automobilių gamintojai, prasidėjus rinkos elektrifikacijai, metė didžiules investicijas į EV sektorių. Juos aktyviai palaiko Kinijos vyriausybė, sudaranti palankias sąlygas dempinguoti kainas. Kinai išnaudoja ir pigią darbo jėgą.

Ir Miunchene praėjusį rudenį, ir šį pavasarį Ženevos automobilių parodoje Kinijos elektromobilių gamintojai atrodė labai solidžiai. Jų pristatomi EV išvaizdūs, nuvažiuoja nemažą atstumą vieną įkrova. Be to, siūlo naujų technologijų. Kaip, pavyzdžiui didžiausias pasaulyje baterijų gamintojas BYD savo modeliuose instaliavęs aplink savo ašį besisukančias planšetes.

Kinijos gamintojai pradėjo gana agresyvias reklamos kampanijas D.Britanijos ir Vokietijos rinkose, bandydami išstumti ES gamintojus savo agresyvia kainodara. Tačiau kinai, skirtingai nei Europos gamintojai, negali pasiūlyti patogaus servisų tinklo, iškilus būtinybei.

Į tokią rinkos situaciją sureagavo didieji Europos automobilių gamintojai. Pavyzdžiui „Renault“ vadovas Luca de Meo, kalbėdamas Ženevos automobilių parodoje, kvietė Europos automobilių gamintojus susivienyti prieš Kinijos gamintojus.

Kaltinimai bandymu iškreipti Europos elektromobilių rinką

Kaip rašo electrive.com, Europos komisija surinko pakankamai įrodymų, kad Kinija subsidijuoja savo EV gamintojus, bandydama iškreipti ES rinką.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis