Gvildenti ir kiti klausimai – masinis automobilių skaitmenizavimas, autonominių transporto priemonių kūrimas ir jo keliami iššūkiai bei išmanioji eismo infrastruktūra ir jos sąveika su eismo dalyviais.
Renginyje kalbėjęs „Volkswagen“ koncerno vadovas Matthiasas Mülleris automobilių gamintojus ir politikus kvietė glaudesniam bendradarbiavimui.
Jo įsitikinimu, ES ir Europos ekonominės erdvės šalys privalo tapti regionu, turinčiu pažangiausią elektrinio transporto naudojimą reglamentuojančią teisinę bazę, pakankamą elektromobilių įkrovimo stotelių tinklą ir vieningus elektromobilių standartus unifikacijos reikalaujančiose transporto pramonės ir politikos srityse.
„Šiuo metu Europa turi unikalią galimybę tapti automobilinės elektronikos lyderiu ir mes neturime nusileisti JAV ir Silicio slėniui šioje srityje. […] Pirkėjai tiki elektromobilių ateitimi, todėl laikui bėgant tokių transporto priemonių tik daugės. Todėl jau dabar būtina kurti pažangią ir vieningą infrastruktūrą. Pavyzdžiui, Europai primygtinai reikia 150 kW standarto greito įkrovimo stotelių“,- pabrėžė M.Mülleris.
„Volkswagen“ vadovas akcentavo, jog nepakanka vien tik automobilių gamintojų pastangų. Reikalinga tvari strategija ir politiniame lygmenyje.
Supažindindamas rinktinę publiką su koncerno veiklos gairėmis, „Volkswagen“ vadovas informavo apie naujos strategijos iki 2025 metų kūrimą. Šią strategiją tikimasi paskelbti jau šią vasarą. Joje bus skiriamas ypatingas dėmesys tvarumui ir šis tvarumas apims visus koncerno veiklos aspektus: iki 2020 m koncernas produkcijos gamą tikisi papildyti maždaug 20-čia modelių su hibridiniais arba elektriniais varikliais.
Apžvelgdamas plačiai nuskambėjusį skandalą ir per pastarąsias keletą savaičių priimtas priemones, „Volkswagen“ vadovas patikino europarlamentarus, jog „šią krizę koncernas išnaudoja fundamentaliam savo veiklos perorientavimui. Esame tikri, kad šiuo metu turime šansą sukurti naują, daug geresnį „Volkswagen“.
Kalbant apie pačius taršos parametrus, „Volkswagen“ koncernas ateityje tikisi jų kontrolę ir sertifikavimą pavesti išoriniams nepriklausomiems ekspertams. Be to, bus atliekami atrankiniai bandymai realaus eismo sąlygomis. M.Muelleris atskleidė, kad automobilių pramonėje visgi egzistuoja tam tikri stendinių ir praktinių bandymų metu nustatomų taršos parametrų neatitikimai, tačiau su tuo nebus taikstomasi. Užsiminta apie naujų matavimo metodikų sukūrimą ir aprobavimą. „Volkswagen“ vadovo nuomone, šios metodikos privalo visiškai eliminuoti minėtų neatitikimų galimybę.
Europarlamentarai ir kiti svečiai taip pat buvo informuoti, kad ES teritorijoje yra maždaug 8,5 mln. probleminių automobilių, kurių koregavimo kampanijos pradedamos jau šią savaitę. Bus dedamos maksimalios pastangos, kad tokių automobilių savininkai patirtų kuo mažiau nepatogumų.
„Volkswagen Group“ koncernas šiuo metu valdo 12 automobilių markių 7 ES šalyse. ES teritorijoje yra 72 gamyklos, kuriose iš viso dirba daugiau, kaip 440 000 darbuotojų. Koncernas - vienas iš stambiausių pramonės investuotojų ES šalyse.
„Volkswagen“ tiki Europa ir viliasi susigrąžinti Europos pasitikėjimą,” – taip savo kalbą baigė „Volkswagen“ koncerno vadovas.