Dėl Europos metų automobilio titulo iš viso kovojo 40 automobilių – nuo sportiškų roudsterių iki „premium“ klasės limuzinų. „Opel Astra“ surinko 309 balus. Antroje vietoje liko kurį laiką balsų persvarą turėjęs, tačiau galiausiai 294 taškus surinkęs „Volvo XC90”.
Trečioje vietoje su 202 balais įsitvirtino „Mazda MX-5”. Ketvirtoje vietoje su 189 balais liko „Audi A4“. Gavęs 163 balsus penktoje pozicijoje liko „Jaguar XE“. Atitinkamai 147 ir 143 balus gavo „Škoda Superb“ ir BMW 7-oji serija.
„Naujasis „Astra“ reprezentuoja naujos „Opel“ eros pradžią. Šis apdovanojimas mums reiškia, kad esame teisingame kelyje.
Šis apdovanojimas mums reiškia, kad esame teisingame kelyje.
Mums garbė gauti tokį prestižinį apdovanojimą, kurį suteikė žurnalistai“, – sakė Karl-Thomas Neumannas, „Opel“ generalinis direktorius.
Naujasis „Astra“ jau yra pelnęs ir kitų apdovanojimų. Modelio trofėjų sąraše – „SafetyBest 2015” ir „Golden Steering Wheel“ nominacijos. Taip pat prie šių įvertinimų verta pridėti ir penkių žvaigždučių „Euro NCAP“ įvertinimą už saugumą.
Nuo 1964-ųjų metų organizuojami Europos metų automobilio apdovanojimuose „Opel“ pergalę nuskina jau penktą kartą. Pirmuoju laimėtoju tapo „Opel Kadett E“, kuris laurus nuskynė 1985-aisiais.
Po dvejų metų nugalėtoju karūnuotas „Omega A“ modelis. 2009-aisiais šį titulą iškovojo „Insignia“, o dar po trejų metų – „Ampera“.