Pirmiausia šis automobilis skirtas kasdieniam naudojimui ir kelionėms, tad derėtų pradėti nuo salono ir komforto įrangos. Keleiviams skirtos vietos patogios ir erdvios, o bagažo skyriaus talpa su pakeltais sėdynių atlošais – 514 litrų.
Naujajame „Tucson“ įdiegta komforto įranga apima šildomas ir vėdinamas priekines sėdynes su patogesne prailginta sėdimąja dalimi. Išmaniosios elektra valdomos pakeliamos galinės durys ir išmanioji statymo pagalbos sistema su lygiagretaus ir šoninio statymo funkcija.
Naujos kartos navigacijos sistema yra tris kartus greitesnė už ankstesnes „Hyundai“ automobiliuose naudotas versijas.
Naujų technologijų įdiegimas reiškia, kad naujasis „Tucson“ yra vienas geriausiai saugos priemonėmis aprūpintų automobilių šiame segmente. Tarp saugos priemonių yra autonominio avarinio stabdymo sistema, veikianti trimis režimais: pėsčiųjų, miesto ir užmiesčio.
Sistema įjungia automatinį stabdymą, kai aptinka, kad tiek mažu, tiek dideliu greičiu važiuojantis automobilis nesaugiai artėja prie priekyje esančio pėsčiojo arba kito automobilio. Be to, nukrypti nuo eismo juostos neleidžianti sistema aktyviai koreguoja vairo judėjimą, kad automobilis netyčia neišvažiuotų iš eismo juostos, o įspėjimo apie paskui važiuojančius automobilius sistema radaro pagalba stebi zoną už automobilio 180 laipsnių kampu ir įspėja vairuotoją apie artėjančius automobilius.
Aklosios zonos stebėjimo sistema padeda stebėti eismą aplink automobilį, o greičio ribojimo informacijos funkcija stebi virš ir šalia kelio esančius kelio ženklus ir įspėja apie greičio apribojimus.
Aktyvaus variklio dangčio sistema pakelia automobilio variklio dangtį, kad sumažintų smūgio stiprumą automobiliui priekiu susidūrus su pėsčiuoju arba dviratininku.
Naujasis „Tucson“ turės vieną plačiausių variklių gamų savo klasėje. Pirkėjai galės rinktis iš dviejų benzininių variklių: 135 AG (1,6 litrų GDI) arba 176 AG (1,6 litrų T-GDI) ir trijų dyzelinių variklių: 115 AG (1,7 litrų), 136 AG (2,0 litrų standartinės galios) arba 184 AG (2,0 litrų didelės galios).
176 AG 1,6 litrų T-GDI variklis su turbina montuojamas su 7 laipsnių dvigubos sankabos automatine pavarų dėže (7DCT) arba 6 laipsnių mechanine. Visi varikliai atitinka Euro6standarto reikalavimus.
Europos šalių rinkoms skirti naujojo „Tucson“ modeliai bus gaminami „Hyundai Motor“ gamykloje Čekijos Respublikoje.
Po pasaulinės premjeros 2015 metų Ženevos automobilių parodoje prekyba naujaisiais „Tucson“ Europoje prasidės antrąjį 2015 metų pusmetį.