Dar 2014 metais, Bonhamo aukcione, panašus 1962–1963 metų „Ferrari GTO“ buvo parduotas už 38,1 mln. dolerių. Šiemet parduodamam „Ferrari“ automobiliui, numatyta kaina buvo nuo 45 iki 60 mln. dolerių.
Šį prabangų automobilį pardavė Gregas Whittenas, įmonės „Numerix Software“ pirmininkas ir buvęs „Microsoft“ korporacijos darbuotojas. Jis nusipirko šį automobilį dar 2000 metais. „RM Sotheby“ atsisakė atskleisti, už kiek G.Whittenas įsigijo transporto priemonę, tačiau prasitarė, jog tuomet šio „Ferrari“ vertė buvo apie 10 mln. dolerių.
„Ferrari“ pagamino 36 tokius modelius per 1953–1964 – uosius metus. Pastaraisiais metais ši įmonė gamino klasikinius automobilius, kurie buvo įvertinti didžiausiomis sumomis, o 1963–ųjų metų automobilis buvo parduotas privataus sandorio metu už 70 mln. dolerių.
Vienintelis toks
Kompanijos „Pininfarina“ suprojektuotas „Ferrari 250 GTO“ yra išskirtinis, su patobulinta kėbulo konstukcija. Šis automobilis turi 3 l V – 12 variklį, tiesų, neišgaubtą stiklą. Šis modelis yra platesnis ir turi aukštesnes padangas, nei kiti modeliai. Aukcione parduota versija yra laimėjusi 15 pergalių lenktynėse (nuo 1962 iki 1965 metų), įskaitant ir Italijos „Grand Turismo Championship“.
Labiausiai žinomų šio automobilių vairuotojų tarpe buvo ir lenktynininkas Philas Hillas, kuris tapo pirmuoju amerikiečiu, laimėjusiu „Formulės-1“ čempiono titulą. Šiuo automobiliu jis treniravosi prieš 1962 metų „Targa Florio“ lenktynes. Po metų su ta pačia „Ferrari GTO“ lenktynėse dalyvavo ir pilotas Giannis Bulgaris, vėliau tapęs papuošalų ir laikrodžių industrijos karaliumi.
Įdomu tai, kad visi 36 „Ferrari 250 GTO“ yra vis dar eksploatuojami ir itin populiarūs.