Pardavė visus superautomobilius
„Ferrari“ jokios krizės ar jos padarinių nejaučia ir ką tik pardavė paskutinį „LaFerrari“ superautomobilį. Jis įvertintas daugiau nei keturiais milijonais litų ir nusileidžia tik „Enzo“. Mažai girdėjusiems apie šį superautomobilį derėtų priminti, kad jis varomas 6,3 litro darbo tūrio, V formos, dvylikos cilindrų varikliu, kuris generuoja 800 arklio galių ir 700Nm sukimo momentą. Tai dar ne viskas. Šiame „žvėryje“ sumontuotas ir 163 arklio galių elektros variklis. Nesunku paskaičiuoti, kad iš viso jo galingumas siekia įspūdingas 963 arklio galias. Gamintojas deklaruoja, kad „LaFerrari“ 100 km/h greitį pasiekia per mažiau nei tris sekundes, o įsibėgėti gali iki 354 km/h greičio.
Superautomobilis tarsi investicija
Beje, „LaFerrari“ taip pat gali būti ir puikia investicija. Štai pavyzdžiui „Enzo“ jo gamybos pradžioje 2002-aisiais kainavo beveik 2 milijonus litų, o dabar tokio superautomobilio pigiau negu už penkis su puse milijono, ko gero, neįsigysite. Manoma, kad tokia pati ateitis laukia ir išparduotų „LaFerrari“ modelių.