Kelionės dalyviai, sportinių automobilių entuziastai Rokas Markevičius ir Kirilas Ososovas pasakoja, kaip kilo mintis pakeliauti po Europą.
Kelionė po Europą
Kaip pastebi pašnekovai, Lietuvoje žiemą klimatas nėra tinkamas važinėti superautomobiliais, todėl kilo mintis pratęsti šiltąjį sezoną.
Atsivertus Europos žemėlapį nesunku atrasti piečiausią jos tašką – Kanarų salas. Norint iš Lietuvos jas pasiekti automobiliu, reikia sausuma nuvažiuoti bemaž 4 000 km ir vėliau 1 500 km plaukti keltu. Tenka pravažiuoti visą Vakarų Europą. Tada ir kilo mintis pakeliui aplankyti automobilių sporto gerbėjų pamėgtas vietas. Kelionės dalyvių laukia 10 dienų trasoje, iš kurių aštuonias dienas važiuos, o dvi – plauks keltu.
Didžiąją kelionės dalį „Ferrari“ bus tempiama tralu, bet svarbiausiose vietose ji riedės savo ratais, kaip ir pirmajame kelionės taške – Vokietijos autobanuose.
Kaip pasakoja „Ferrari“ vairavimo pramogą platinančios įmonės LaisvalaikioDovanos.lt atstovė Vaida Sindaravičiūtė, ne vienas pramogos dalyvis, sėdęs už „Ferrari“ vairo, klausdavo, kokiu greičiu buvo bandyta su „Ferrari“ važiuoti. Lietuvoje nėra tinkamos vietos patirti visą „Ferrari“ greitį, todėl kelionės dalyviai, vos pasiekę Vokietijos autobanus, kur greitis nėra ribojamas, žada išpildyti ko gero kiekvieno vairuotojo svajonę – paspausti „kiek eina” bei pasiekti artimą maksimaliam (290 km/val.) „Ferrari“ greitį.
Trumpam „Ferrari“ sugrįš į tėvynę
Vėliau kelionės dalyvių maršrutas ves į „Ferrari“ širdį – Maranelą. Tai Italijos miestelis, kuriame stovi „Ferrari“ gamykla, šalia gamyklos įrengta žiedinių lenktynių „Fiorano“ trasa, skirta superautomobilių bei formulių bandymams, o visas miestelis tiesiog alsuoja „Ferrari“ dvasia: viešbučiai papuošti garsių lenktynininkų nuotraukomis, formulių bei kitų automobilių detalėmis, pastatai raudonos spalvos, o prie kiekvieno namo siūloma išbandyti įvairius „Ferrari“ automobilių modelius. Maraneloje veikia ir garsus „Ferrari“ istorijos muziejus.
Iš Maranelos „Ferrari“ bolidas judės į Monaką. Tikriausiai kiekvienas norėtų su „Ferrari“ pravažiuoti senąja „Formulės-1“ trasa, paklausyti variklio gausmo tunelyje, iš kurio išvažiuodami lenktynininkai, apakinti šviesos, turi tiksliai numatyti stabdymo tašką.
Kelionės dalyviai šypsosi, jog jei Monte Karlo Kazino nepraloš visų pinigų, toliau važiuos pro Nicą, Barseloną, Valensiją, Gibraltarą ir Kadiso uoste išplauks į Kanarus.
Iššūkių nebijo
Paklausti, kokie iššūkiai laukia kelyje, „Ferrari“ savininkai sutartinai tvirtina, kad ypatingų netikėtumų nesitiki: „Tolimos kelionės tokiu sąstatu mums nėra naujiena, juk su šiuo bolidu vasarą aplankėm Latviją, Estiją, Suomiją.
Tik nesinorėtų turėti netikėtų techninių problemų, dėl kurių rizikuotume nespėti į laivą, bet pasiliekame vienos dienos atsargą nenumatytiems atvejams. Didžiausias iššūkis – nepramiegoti stotelės Tenerifėje ir nenuplaukti į kitą salą, nes tas pats keltas aplanko daugumą Kanarų salų”, – juokauja kelionės dalyviai.