Tarp lenktyninių katamaranų ir antikvarinių automobilių
4000 km kelionė per Europą baigėsi Kadiso uoste (pietų Ispanija). Čia prasidėjo 1500 km kelionė keltu Tenerifės link. Kelionės dalyviai džiaugėsi, jog plaukiantį keltą lydėjo palankus vėjas, tad bangavimo beveik nejautė. Tik plaukiant tarp salų, vėjo kryptis pasikeitė ir teko patirti, ką reiškia plaukti neramiu vandenynu. Laimei, ši kelionės atkarpa truko neilgai.
Laive „Ferrari 360 Spider“, kurio galią šiltuoju metų laiku gali išbandyti kiekvienas lietuvis, stovėjo šalia įvairios egzotikos: katamaranų, paruoštų burlaivių lenktynėms, antikvarinių automobilių, žirgų.
Kelionės dalis laivu – pati nuobodžiausia išvykos dalis: vaizdas per langą tas pats, internetas neveikia. Visi labai apsidžiaugė, kai tolumoje pamatė krantus!
Pigūs degalai ir neskubantys žmonės
Tenerifėje visi atsipalaidavę: turistai, vietiniai, net ir atvykę čia gyventi lietuviai. „Niekas niekur neskuba, nieko niekam nereikia, visi džiaugiasi geru oru ir viskas jiems „manjana” (liet. rytoj). Juokas juokais, bet dalykiniuose pokalbiuose derinant darbus labai dažnai girdėjome šį žodį. Jei turi daug laiko ir kantrybės, gali pasiekti savo, bet operatyviai čia niekas nevyksta”, – pasakoja Rokas.
„Ferrari“ važiavimo maršrutai Tenerifėje tobulai tinka šiai pramogai: atkarpa magistrale, kur greičio ribojimas – 120 km/val., atkarpa vingiuotais kalnų serpantinais, atkarpa kurorto centre, kur visi moja ir prašo patriukšmauti.
„Važinėjame pagrindiniuose salos kurortuose: Costa Adeje, Playa de la Americas, pravažiuojame pro garsųjį vandens parką Siam Park, serpantinu kylame iki aukščiausiai virš jūros lygio esančio Ispanijos miesto Aronos, gazuojame pietine magistrale”, – Tenerifėje klientams siūlomą maršrutą pristato Kirilas.
Priešingai nei organizuojant pramogą Lietuvoje, oro sąlygos Tenerifėje visuomet leidžia važiuoti nukėlus „Ferrari“ kabrioleto stogą, temperatūra čia net žiemą 20–25˚C ir nelyja.
„Ferrari“ vairavimo pramogos organizatorius saloje maloniai nustebino degalų kainos: litras dyzelino čia kainuoja apie 75 euro centus, 98 benzino – 85 centus.
„Ispaniškai tvarkingi” Tenerifės keliai
Klientams siūlomas ne tik įdomus, vaizdingas maršrutas, tačiau ir važiavimas geros dangos keliais. Vis tik ne visi Tenerifės keliai nauji ir prižiūrėti, o kelių projektavimas labai skiriasi nuo lietuviško. Kai kurių Tenerifėje egzistuojančių sankryžų Lietuvoje nebūtų leista įrengti. Kalnų keliuose, kur serpantinas vingiuoja visai šalia bedugnės, dažnai nebūna saugumo atitvarų arba jie labai kuklūs.
„Tiesa, tokiu atveju niekas netrukdo mėgautis svaiginančiu kalnų peizažu, tolumoje, žemiau debesų, atsiveriančiu vandenynu”, – juokauja pašnekovai.
Klientai Tenerifėje labai įvairūs: britai, vokiečiai, rusai, net lietuviai. Čia ne tik klientams siūloma patiems vairuoti „Ferrari“, bet ne mažiau populiari paslauga – pasivažinėjimas klientui sėdint keleivio vietoje.
„Pagyvenę britai ar vokiečiai patys nesiveržia prie vairo, jiems mieliau atsipalaidavus pasimėgauti pramoga keleivio vietoje. Neretai tėvai perka pramogą vaikams, dar neturintiems vairuotojo pažymėjimo. Aišku, pasitaiko ir klientų, paragavusių svaigiųjų gėrimų, kurie taip pat pabūna šturmanais. Patys prie vairo dažniau sėdasi vyrai, daugumai jų pavairuoti „Ferrari“ bolidą – gyvenimo svajonė”, – Tenerifės klientus pristato pramogos organizatoriai.