Žinoma tik tiek, kad „LaFerrari“ bus komplektuojamas su dviem stogo dangomis: viena – kieta, pagaminta iš anglies pluošto, kita – minkšta, medžiaginė. Tačiau tai – ne vienintelė detalė, kuri pakis nuo kupė kėbulą turinčio „LaFerrari“.
„Ferrari“ taip pat atskleidė, jog automobilio važiuoklė bus patobulinta tam, kad kabrioletas būtų valdomas taip pat gerai, kaip ir kupė.
Aerodinamika taip pat patobulinta, kadangi kabrioleto pasipriešinimo koeficientas yra didesnis nei kupė. Pasak „Ferrari“, po atliktų patobulinimų „LaFerrari“ kabrioleto charakteristikos nesiskirs nuo „LaFerrari“ kupė.
Galiausiai – jėgainė, tačiau ji liks tokia pati. Tai reiškia, kad automobilio užpakaliniams ratams galią perduos 789 AG V12 benzininis variklis, suporuotas su 160 AG elektrine jėgaine, o bendra sistemos galia – 963 AG.