Negana to, „Lamborghini“ buvo pristatę koncepcinį „Estoque“, o „Ferrari“ taip pat svarstė apie tokio tipo automobilį. Tačiau dabar italų kompanijos vadovas Luca Di Montezemolo patvirtino, kad „Ferrari“ planuose nėra keturdurio automobilio.
„Ferrari“ negali turėti daugiau nei dviejų durų“, – teigia ponas Di Montezemolo. Su šiuo teiginiu italas paneigia visus gandus, kad per kelis artimiausius metus sulauksime „Ferrari“ markės visureigio, keturdurio FF ar kažko panašaus. „Pigus, neegzotiškas „Ferrari“ paprasčiausiai nebūtų „Ferrari“, – pridūrė jis.
Kita vertus, tam, kad italai galėtų konkuruoti su tokiais modeliais, kaip anksčiau minėtas „Porsche Panamera“ sedanas, yra „Maserati“ koncernas. Šis gamintojas kuria pakankamai prabangius bei išskirtinus automobilius, kurie demonstruoja neprastas dinamines savybes už gerokai mažesnę nei „Ferrari“ modelių kainą.
Analitikai tiki, kad Luca Di Montezemolo pernelyg tvirtai laikosi savo asmeninių ambicijų. Bet kuris žmogus, ateityje perimsiantis „Ferrari“ kompanijos vairą į savo rankas su dabartinio prezidento nuomone gali nesutikti – rinkoje prabangūs keturduriai automobiliai bei egzotiški visureigiai turi savo nišą. Kinijoje, Rusijoje bei JAV tokie automobiliai – itin geidžiami.
Štai 2002-aisiais debiutavęs „Porsche Cayenne“, nors ir sulaukė nemažai kritikos, akimirksniu padvigubino kompanijos pardavimus.