Trūksta konkrečių pavyzdžių? „Bentley Bentayga“ jau važiuoja gatvėmis, „Cayenne“ ir „Macan“ yra populiariausi „Porsche“ modeliai, „Maserati Levante“, „Jaguar F-Pace“ bei „Alfa Romeo Stelvio“ tokiais greitai taps, „Lamborghini Urus“ – kūrybos procese, o „Rolls-Royce“ gaminamas automobilis bus ne visureigis, o „aukščiau pakeltas Phantom“, kaip teigia pats gamintojas. Ką jau kalbėti apie vokiečius „Audi“, BMW bei „Mercedes-Benz“, kurių visureigių gamoje – daugiau modelių nei pirštų ant vienos rankos.
Mohikanas, pagaminantis bent keturženklį skaičių automobilių per metus, liko vienintelis – „Ferrari“. Tačiau panašu, jog jų kantrybė taip pat baigėsi.
„Tai greičiausiai nutiks, bet „Ferrari“ stiliumi. Erdvė plėtrai yra didžiulė, o mes turime daug klientų, norinčių vairuoti „Ferrari“ ženkliuką turintį miesto karalių“, – pristatydamas įmonės finansinius rezultatus, sakė jos vadovas Sergio Marchionne.
Vadovas neužsiminė, tačiau jau anksčiau sklandė gandai, jog oficialus patvirtinimas apie „Ferrari“ kuriamą visureigį turėtų būti pasakytas kitų metų pradžioje, o pats visureigis sukurtas 2022-aisiais.
Pokalbio metu S.Marchionne dar keliskar pabrėžė apie „Ferrari“ stiliaus visureigį, bet ne tokį, kuris „galės laipioti uolomis“.