Kaip teigia kūrėjai, patobulinta „California T“ (raidė T pavadinime simbolizuoja Turbo technologiją) pasižymės dar tikslesniu valdymu. Pirmoji „Ferrari California“ modifikacija buvo pristatyta 2008 m. Paryžiuje, o patobulinta „California T“ – Ženevoje 2014 m. kovą.
Handling Speciale patobulinimai
Ši naujiena turės modernizuotą pakabą su reguliuojamais amortizatoriais ir spyruoklėmis. Jų stangrumas padidės atitinkamai 16 ir 19 proc. (atitinkamai priekyje ir gale). Šie patobulinimai labiausiai jausis važiuojant sportiniu režimu.
„Ferrari“ atstovai pripažįsta, kad dėl sportiškumo teko paaukoti šiek tiek komforto. Tačiau šiuos praradimus turėtų kompensuoti malonumas, kurį vairuotojas patiria kelio linkiuose.
Be to, gamintojai patobulino ir septynių pavarų robotizuotą dėžę su dviem sankabom. Tokiu būdu sutrumpės pavarų perjungimo laikas.
Galų gale šis modelis turės naują išmetimo sistemą, kuri skleis dar labiau įkvepiančius sportiškam važiavimui žemų dažnių garsus – šį spec. efektą kūrė atskiras skyrius.
Kosmetiniai pagražinimai bus minimalūs – Handling Speciale turės specialias radiatoriaus apsaugos groteles ir Grigio Ferro Met spalvos difuzorių.
Automobilio jėgainė lieka beveik tokia pati – 3,8 l aštuonių cilindrų V8 variklis su dviem turbinom. Ši jėgainė išvysto 560 AG, esant 755 Nм sukimo momentui. Šis sportinis automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,6 sek. maksimalus jo greitis – 316 km/val.