Kokia šio ženklelio kilmė? Pasirodo, toks žirgas buvo nupieštas ant Italijos oro pajėgų lėktuvo, kurio pilotas buvo Francesco Baracca. 1923 metais „Ferrari“ įkūrėjas Enzo Ferrari sutiko šio piloto tėvus. Jie pasiūlė šį žirgą naudoti ant lenktyninių automobilių – tai turėję atnešti jiems sėkmę. Ir niekas negali pasiginčyti – tikrai atnešė.
Enzo šį žirgą įkomponavo geltoname fone – tai jo gimtojo miesto Modenos spalva. Taip pat pridėjo dvi raides „S“ ir „F“. Pirmoji reiškia žodį „scuderia“ (liet. komanda). Šis žodis iki šiol naudojamas oficialiame italų „Formulės-1“ komandos pavadinime „Scuderia Ferrari“.
1932 metais šis ženklelis pasirodė ant „Alfa Romeo“ automobilių, kuriais SPA trasoje varžėsi „Scuderia“ komanda su pačiu Enzo Ferrari priešakyje.
1947-aisiais ženklelis, su pridėta Italijos vėliava, pasirodė ant pirmojo Maranelo mieste pagaminto automobilio – 125S. Tiesa, jau ne skydo, o keturkampio formos. Taip pat be inicialų, kuriuos pakeitė žodis „Ferrari“.
Tačiau ko „Ferrari“ nepasako, tai istorija, kodėl jų logotipas yra toks panašus į „Porsche“. Legenda sako, kad Pirmojo pasaulinio karo metu tas pats italų pilotas tokį žirgą pamatė ant priešo lėktuvo. Šis priešas – vokietis, kurio gimtojo miesto Štutgarto herbe ir pavaizduotas šis žirgas. Šiame mieste iki šios dienos gaminami „Porsche“ automobiliai.