- Kokį įspūdį Jums paliko automobilis „Audi A1“?
- Pirmiausia tai greitas automobilis. Jis puikiai įgyja pagreitį ir lengvai važiuoja. Man buvo netikėtas toks variklio – 1,4 l benzininio – ir automobilio galimybių santykis, nes manasis „Fiat“ – taip pat 1,4 l benzininiu varikliu, bet toli gražu važiuoja ne taip. Ko gero, tam įtakos turi ne tik šio „Audi“ variklio tūris, bet ir galingumas.
Antra, tai jaukus mažas automobilis, o kadangi aš kas dieną važinėju mažu automobiliu, man nėra taip aktualu, koks automobilio dydis, nes nelyginu, tilpau ar netilpau (šypsosi). Man ne naujiena, kad mažas automobilis yra pakankamai erdvus viduje, aišku, labai svarbu, koks kelionės tikslas. Manau, kad važiuojant į tolimesnes keliones iškiltų nepatogumų, tačiau važinėti mieste jis labai tinkamas. Palyginti su „Fiat 500“, „Audi A1“ yra gerokai erdvesnis.
„Fiat 500“ man vis dėlto gražesnis ir stilingesnis
- Palyginkite „Fiat 500“ ir „Audi A1“ išvaizdą
- Man „Audi A1“ – tikrai gražus automobilis, nors nesu tokia pretenzinga automobiliams ir visuomet įžiūriu teigiamus dalykus, jeigu kiti juos ir kritikuoja. Tačiau „Fiat 500“ man vis dėlto gražesnis ir stilingesnis. Manau, „Audi“ automobiliai konservatyvesni, nes gamintojas turi savitą politiką ir viziją, manau, daugiau dėmesio skiriama komfortui ir kitiems dalykams.
- Kuris automobilis geriau važiuoja?
- „Audi A1“ tikrai labai greitas ir manevringas, o posūkyje gerokai stabilesnis. Kaip jau minėjau, tai, kaip jis įgyja pagreitį ir kaip lengvai važiuoja, tikrai yra privalumas.
Be to, „Audi A1“ malonu statyti aikštelėje, nereikia važinėti pirmyn ir atgal, kol pastatai, nes net ir mažoje erdvėje greitai apsisuka. „Audi A1“ puikūs gabaritai, man net nereikėjo labai daug laiko priprasti, nors už „Fiat“ jis šiek tiek didesnis.
- Kokius dar išskirtumėte „Audi A1“ privalumus?
Gamintojo nuotr./„Audi A1“ – sportiškiausias ir prabangiausias klasėje |
- Labai gera garso izoliacija, kur kas geresnė nei „Fiat 500“. Be to, labai geras matomumas. O palyginti galiu ne tik su „Fiat“, nes prieš jį vairavau ir kitokius automobilius. Esu vairavusi „VW Beetle“, su juo matomumas gerokai prastesnis, o ypač – VW „vabalo“ kabrioleto. Labai jau mažas langiukas. O jei „Audi“ lygintume su „Fiat“, matomumas labai panašus, net nepajutau skirtumo.
- Su kuriuo automobiliu sulaukėte daugiau dėmesio?
- Kadangi esu važinėjusi su įvairiais automobiliais, tai tiek dėmesio ir įvairių diskusijų nesulaukiau nė su vienu, kiek su „Fiat 500“. Aišku, pritariu, kad jis vertas komplimentų, tačiau gal net ir per daug liaupsinamas. Na, o su „Audi A1“ dėmesio taip pat netrūko. Juolab kad žinia, jog su juo važinėju, greitai pasklido tarp mano draugų, ir sulaukiau klausimo, ar tikrai keičiu automobilį (šypsosi). Žinoma, domėjosi, kodėl jį vairuoju. Jiems buvo įdomi mano nuomonė apie šį automobilį, ar jis man patinka, kaip jį vertinu, domėjosi, kaip sekėsi su juo važinėti, o man išvardijus visus kriterijus, visuomet sulaukdavau klausimo: „O kiek jis kainuoja?“
- O draugus su A1 pavėžėjote?
- Taip, nes jie iš karto į jį atkreipė dėmesį. Be to, pasiūliau ir jiems patiems išbandyti. Patiko ir jiems.
- Ar „Audi A1“ vertas „Moterų aistros automobilio“ titulo?
Andriaus Lauciaus nuotr./„Fiat 500“ |
- Manau, kad vienas automobilis negali atitikti visų poreikių ir susirinkti visų laurų. Jeigu aistra – važinėti, tai taip, šis automobilis „kabina“ (šypsosi). Ir man tikrai su juo buvo maloniau važinėti, nei su „Fiat 500“. Be to, manau, kad „Audi“ turi gerą vardą, šie automobiliai yra patikimi, todėl verti ir dėmesio, ir pokalbių apie juos. Manau, apie „Fiat“ tiek nekalbėtume. Be to, „Audi A1“ tikrai patraukia aplinkinių dėmesį.
- Kokiai moteriai tiktų šis „Audi“ automobilis?
- Manau, kad „Audi A1“ idealus daug dirbančiai moteriai, kuriai tenka daug važinėti, be to, jo dydis optimalus. Galbūt trūkumas tas, kad jis tik trijų durų. Bet jo manevringumas ir smagumas juo važiuojant tikrai traukia.
- Ar išbandėte jį didesniu greičiu?
- Įkalnėse važiavau gan greitai, neišbandžiau viso greičio, bet vis tiek pavyko pajusti pagreitį, lengvą ir greitą važiavimą. Pastebėjau, kad su juo važinėjant, galima kur kas daugiau nuveikti!
- Ar keistumėte „Fiat 500” į „Audi A1“?
- Prisipažinsiu, kad tikrai keisčiau.
Automobilių techninė informacija
„Audi A1“ | „Fiat 500“ | |
---|---|---|
Variklio tipas | Benzininis | |
Darbinis tūris | 1390 cm³ | 1386 cm³ |
Arklio galios | 123 AG / 90 kW | 100 AG / 73 kW |
Sukimo momentas | 200 Nm | 131 Nm |
Maks. greitis | 203 km/h | 182 km/h |
0-100 km/h | 8,9 sek. | 10,5 sek. |
Vid. degalų sąnaudos | 5,3 l/100 km | 6,1 l/100 km |
Pavarų dėžė | Mechaninė | |
Kėbulo ilgis/plotis/aukštis (mm) | 3954/1740/1416 | 3546/1627/1488 |
Masė | 1175 kg | 930 kg |
Bazinė kaina | 65 620 Lt | 45 500 Lt |
Daugiau informacijos: Autoplius.lt Naujų automobilių kataloge („Audi A1“, „Fiat 500“) |