FCA sutiko sumažinti išskirtinus dividendus, kurie bus išmokėti akcininkams, nuo 5,5 mlrd. eurų iki 2,9 mlrd. eurų, tuo tarpu PSA paskirstys savo 46 proc. Prancūzijos automobilių įrangos gamintojos „Faurecia“ akcijų dalį visiems naujosios bendrovės akcininkams, o ne vien savo akcininkams, kaip buvo sutarta anksčiau.
Bendrovių pranešime spaudai teigiama, kad buvo priimtas sprendimas „atsižvelgti į COVID-19 pandemijos sukeltos sveikatos krizės poveikį automobilių pramonės likvidumui“, kartu „išsaugant pirminę susijungimo, kuri turėtų būti užbaigtas iki 2021 metų pirmojo ketvirčio pabaigos, pusiausvyrą“.
Pasak FCA ir PAS, sprendimą „vieningai“ patvirtino abiejų bendrovių direktorių valdybos ir „tvirtai palaikė didžiausi akcininkai“.
Susijungimas, apie kurį buvo paskelbta spalio pabaigoje, leis sukurti bendrovę „Stellantis“, kuri pagal savo apimtį bus ketvirta pagal dydį automobilių gamintoja ir trečia pagal pardavimus.
Jungtinė įmonė apjungs tokius prekės ženklus kaip „Peugeot“, „Citroen“, „Fiat“, „Chrysler“, „Jeep“, „Alfa Romeo“ ir „Maserati“ į pasaulinę milžinę, kurioje kiekvienas prekių ženklas išlaikys savo kryptį.
Tačiau pastaraisiais mėnesiais kilo abejonių dėl susijungimo pusiausvyros, kuri nuo pat pradžių buvo reklamuojama kaip lygių partnerių sąjunga.
Dvi bendrovės gegužę paskelbė atsisakančios 1,1 mlrd. eurų dividendų, dėl koronaviruso sukelto nuosmukio.
Išskirtiniai dividendai, kuriuos FCA turėjo išmokėti savo akcininkams kartu su „Faurecia“ akcijų paskirstymu, taip pat kelia nerimą, nes nuo pranešimo apie susijungimą Prancūzijos įrangos gamintojų rinkos kapitalizacija sumenko.