„Fiat Chrysler“ ir „Peugeot Citroen“ paskelbė koreguojančio susijungimo sąlygas

„Fiat Chrysler“ (FCA) ir „Peugeot Citroen“ (PSA) pirmadienį paskelbė pakoregavusios savo megasandorio sąlygas, atsižvelgdamos į verslo sutrikimus, kuriuos sukėlė COVID-19 pandemija.
„Fiat Chrysler“
„Fiat Chrysler“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

FCA sutiko sumažinti išskirtinus dividendus, kurie bus išmokėti akcininkams, nuo 5,5 mlrd. eurų iki 2,9 mlrd. eurų, tuo tarpu PSA paskirstys savo 46 proc. Prancūzijos automobilių įrangos gamintojos „Faurecia“ akcijų dalį visiems naujosios bendrovės akcininkams, o ne vien savo akcininkams, kaip buvo sutarta anksčiau.

Bendrovių pranešime spaudai teigiama, kad buvo priimtas sprendimas „atsižvelgti į COVID-19 pandemijos sukeltos sveikatos krizės poveikį automobilių pramonės likvidumui“, kartu „išsaugant pirminę susijungimo, kuri turėtų būti užbaigtas iki 2021 metų pirmojo ketvirčio pabaigos, pusiausvyrą“.

Pasak FCA ir PAS, sprendimą „vieningai“ patvirtino abiejų bendrovių direktorių valdybos ir „tvirtai palaikė didžiausi akcininkai“.

Susijungimas, apie kurį buvo paskelbta spalio pabaigoje, leis sukurti bendrovę „Stellantis“, kuri pagal savo apimtį bus ketvirta pagal dydį automobilių gamintoja ir trečia pagal pardavimus.

Jungtinė įmonė apjungs tokius prekės ženklus kaip „Peugeot“, „Citroen“, „Fiat“, „Chrysler“, „Jeep“, „Alfa Romeo“ ir „Maserati“ į pasaulinę milžinę, kurioje kiekvienas prekių ženklas išlaikys savo kryptį.

Tačiau pastaraisiais mėnesiais kilo abejonių dėl susijungimo pusiausvyros, kuri nuo pat pradžių buvo reklamuojama kaip lygių partnerių sąjunga.

Dvi bendrovės gegužę paskelbė atsisakančios 1,1 mlrd. eurų dividendų, dėl koronaviruso sukelto nuosmukio.

Išskirtiniai dividendai, kuriuos FCA turėjo išmokėti savo akcininkams kartu su „Faurecia“ akcijų paskirstymu, taip pat kelia nerimą, nes nuo pranešimo apie susijungimą Prancūzijos įrangos gamintojų rinkos kapitalizacija sumenko.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis