„Fiat“ išplėtė keleivinių ir komercinių automobilių gamą su „Scudo“ ir „Ulysse“

„Fiat“ gamintojas pristatė „Scudo“ ir „Ulysse“ komercinius ir keleivinius automobilius, kurie bus varomi, tiek vidaus degimo, tiek elektrinėmis jėgainėmis, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Fiat” gamintojas pristatė „Scudo“ ir „Ulysse“ komercinius ir keleivinius automobilius
„Fiat” gamintojas pristatė „Scudo“ ir „Ulysse“ komercinius ir keleivinius automobilius / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 Fiat

Anot „Fiat“ atstovų Lietuvoje, prekyba gamintojo naujienomis bus pradėta jau šių metų gale, o vairuotojams bus pasiūlytos kelios skirtingos jų versijos.

„Tai bus, tiek keleiviniai, tiek komerciniai automobiliai, dar kartą sustiprinsiantys gamintojo pozicijas pasaulio automobilių rinkose“, – sako „Autobrava Motors“ direktorius Gintas Bliuvas.

Naujasis „Fiat Ulysse“ bus skirtas tiek didesnėms šeimoms, tiek verslo kelionėms, jame bus montuojamos 9 arba šešios sėdimos vietos. Tuo tarpu komercinis „Scudo“ debiutuos net trimis skirtingomis versijomis – kombi, mikroautobuso ir važiuoklės su kabina.

Abiejų modelių pilnai elektrinės jėgainės išvystys 136 AG/100 kW galią, o vairuotojai galės rinktis tarp 50 kWh ar 75 kWh talpos baterijų.

Tuo tarpu vidaus degimo varikliai bus tik dyzeliniai, komplektuojami ne tik su mechaninėmis, bet ir su 8 pavarų automatinėmis dėžėmis bei varomi priekiniais ratais.

Abu modeliai bus gaminami ant EMP2 platformos, skirsis nuo kitų panašių modelių išorės dizainu ir praturtinta vidaus įranga, kurią gamintojas pristatys kiek vėliau.

2022 „Fiat Ulysse“ ir „Scudo“ bus gaminami „Stellantis Horain“ gamykloje Prancūzijoje, kurioje ilgus metu vyko glaudus gamintojo bendradarbiavimas su Prancūzijos automobilių gamintojais. Planuojama, kad užsakymai naujiems „Scudo“ bei „Ulysse“ bus pradėti priiminėti tarp šių metų galo ir kitų metų pirmo ketvirčio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis