„Fiat“, „Jeep“ ir „Ram Trucks“ su „U2“ Bono kyla į kovą prieš AIDS ir COVID-19

Automobilių gamybos milžinė „Stellantis“ vienija pajėgas su airių roko grupės „U2“ vokalistu Bono ir jo įkurta „RED“ organizacija kovoje su pasauline sveikatos krize. „RED“ ir „Stellantis“ suvienijusios jėgas pasauliui pagamins limituotą raudonų „Jeep“, „RAM Trucks“ ir „Fiat“ automobilių seriją, nuo kurių 4 mln. eurų bus skiriami kovai su pasauline sveikatos krize, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Fiat“, „Jeep“ ir „Ram Trucks“ su „U2“ Bono kyla į kovą prieš AIDS ir COVID-19
„Fiat“, „Jeep“ ir „Ram Trucks“ su „U2“ Bono kyla į kovą prieš AIDS ir COVID-19 / Gamintojo nuotr.

Anot šiuos prekės ženklus Baltijos šalyse atstovaujančios bendrovės „Autobrava“ vadovybės, šiuo metu vedamos derybos, kad prie pasaulinės kampanijos galėtų prisidėti ir mūsų šalies vairuotojai, įsigiję raudonus elektrinius „Fiat 500“ ir naujus „Jeep Compass“ automobilius.

„Bono ir „Stellantis“ bendradarbiavimas jau dabar duoda pirmuosius rezultatus. Apie tai, kad pasirinkdamas atitinkamą automobilį, padėsi kitiems, kovojantiems su AIDS bei COVID-19, kalbama vis garsiau visame pasaulyje. Tai puikus, tų pačių vertybių bendradarbiavimo pavyzdys“, – sako oficialaus „Fiat“ ir „Jeep“ importuotojo Baltijos šalims vadovas Paulius Kudriavcevas.

Vieno garsiausių pasaulio muzikanto Bono ir Bobby Shiver įkurta organizacija „RED“, jau 15 metų aktyviai renka lėšas, kurios buvo skiriamos kovai su AIDS. Pasaulį sukrėtus COVID-19 pandemijai, bendruomenė ne tik susivienijo, bet ir į iniciatyvą įtraukė kitus gerai žinomus prekinius ženklus, kaip „Amazon“, „Apple“, „Beats“ ir „Starbucks“, tuo tarpu „Stellantis“ gamintojas tapo pirmuoju automobilių pramonės milžinu, prisijungusių prie Bono iniciatyvos.

„Red“ ir „Stellantis“ pasaulinė iniciatyva startavo rugsėjį ir tęsis iki 2023 metų, tuo tarpu limituotais, raudonos spalvos „Jeep Compass“ ir „Renegade“ automobiliais bus pradėta prekiauti jau kitų metų pradžioje JAV, kiek vėliau Kanados rinkose, o nuo kitų metų antros pusės – Europoje.

„Mažiau nei 5 procentai Afrikos gyventojų yra pilnai vakcinuoti, kai tuo tarpu Europoje ir JAV, vakcinų pakanka. Mes privalome padaryti gerokai daugiau, kad šimtai milijonų žemės gyventojų, kurie dar neturi galimybės pasiskiepyti, ją turėtų. Kol pandemija nebus įveikta visur, niekas nebus saugus“, – sako „U2“ lyderis Bono.

„Red“ iniciatyvą palaikantys vairuotojai, įsigiję raudonus elektrinius „Fiat 500“ ar „RAM“ ir „JEEP“ automobilius galės mėgautis specialiai jiems sukurtu iniciatyvą atspindinčiu vidaus interjeru, dizaino sprendimais bei elementais ir bus apdovanoti specialiais vardiniais „Red“ iniciatyvos numeriais.

„Red“ organizacija, kurios ištakos kilusios nuo greitosios pagalbos automobilių spalvos, buvo įkurta 2006 metais Bono ir Boby Shriver, kovai prieš AIDS, šiai dienai yra aktyvi kovoje su COVID-19 proveržiu, itin karštuose pasaulio taškuose. Nuo veiklos pradžios „Red“ yra surinkusi per 700 milijonų JAV dolerių ir padėjusi daugiau nei 220 milijonams žmonių pasaulyje.

Visos surinktos lėšos per „Red“ partnerius ir iniciatyvas yra aukojamos gyvybes gelbstinčioms pasaulio sveikatos apsaugos organizacijoms ir labiausiai nuo pandemijos kenčiančioms bendruomenėms. „Red“ partneriais yra tapusios tokios milžinės kaip „Balmain“, „Louis Vuitton“, „Anova Culinary“, „Bank of America“, „Buffalo Games“, „Claro“, „Eos“, „Girl Skateboards“, „The Honey Pot Co.“, „Mavin Records“, „Montblanc“, „Primark“, „Salesforce“, „Telcel“, „Therabody“, „TRUFF“, „U-Mask“ ir „Vespa“.

Automobilių gamintoją „Fiat“ Baltijos šalyse atstovauja UAB „Autobrava“, kuri kartu atstovauja ir „Jeep“, „Alfa Romeo“ ir kt. automobilių gamintojus bei valdo jų prekybos ir aptarnavimo atstovybes Lietuvoje. Bendrovė priklauso įmonių grupei „Modus Group“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis