„Ford“ – ekologiškiausias pasaulinis prekės ženklas

Kompanijos „Ford Motor“ dėmesys tvarumui šiemet įvertintas pirma vieta ekologiškiausių 2014 metų pasaulinių prekės ženklų sąraše (angl. „Best Global Green Brands“). Iš sąrašo viršūnės „Ford“ pavyko išstumti praėjusių metų nugalėtoją „Toyota“ bei aplenkti tokias milžines kaip „Johnson & Johnson“, „Coca-Cola“ ir „Microsoft“. „Top 50“ kasmet skelbia kompanija „Interbrand“.
„Ford Fiesta ST“
„Ford Fiesta ST“ / Gamintojo nuotr.

Užlipti į aukščiausią poziciją reitingų lentelėje „Ford“ padėjo atsakingas ir į ateitį orientuotas požiūris į aplinkosaugą, tvari gamyba, skaidresnė veikla bei informacijos, ypač susijusios su gamybos procesais, atskleidimas.

„Ford“ dėmesys vandens vartojimui, kuris ypač pabrėžiamas neseniai kompanijos išleistoje 15-oje metinėje ataskaitoje, bei pastangos mažinant atliekas ir darbas aplinką tausojančiuose pastatuose, taip pat prisidėjo prie kompanijos reitingo palypėjimo aukštyn.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Atnaujinto „Ford Focus“ premjera Ženevos automobilų parodoje
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Atnaujinto „Ford Focus“ premjera Ženevos automobilų parodoje

„Mums didelė garbė būti ekologiškiausių pasaulinių prekės ženklų sąrašo viršūnėje. Kompanija „Ford“ daug dirba, kad savo klientams galėtų pasiūlyti aukščiausios kokybės produktus rinkoje ir tai pasauliniu mastu stengiamės daryti pačiu draugiškiausiu aplinkai būdu.

Šis apdovanojimas parodo, kad vartotojai su tuo sutinka“, – sakė „Ford“ viceprezidentas tvarumui ir aplinkosaugai Robertas Brownas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis