Užlipti į aukščiausią poziciją reitingų lentelėje „Ford“ padėjo atsakingas ir į ateitį orientuotas požiūris į aplinkosaugą, tvari gamyba, skaidresnė veikla bei informacijos, ypač susijusios su gamybos procesais, atskleidimas.
„Ford“ dėmesys vandens vartojimui, kuris ypač pabrėžiamas neseniai kompanijos išleistoje 15-oje metinėje ataskaitoje, bei pastangos mažinant atliekas ir darbas aplinką tausojančiuose pastatuose, taip pat prisidėjo prie kompanijos reitingo palypėjimo aukštyn.
„Mums didelė garbė būti ekologiškiausių pasaulinių prekės ženklų sąrašo viršūnėje. Kompanija „Ford“ daug dirba, kad savo klientams galėtų pasiūlyti aukščiausios kokybės produktus rinkoje ir tai pasauliniu mastu stengiamės daryti pačiu draugiškiausiu aplinkai būdu.
Šis apdovanojimas parodo, kad vartotojai su tuo sutinka“, – sakė „Ford“ viceprezidentas tvarumui ir aplinkosaugai Robertas Brownas.