Paaiškėjo, kiek iš tikrųjų eiliniams pirkėjams kainuos „Ford F-150 Lightning“ – nepalyginamai brangiau nei „Tesla Cybertruck“.
„Ford F-150 Lightning“ – tai labai svarbus elektromobilis. Juk F-150 pikapas jau kelis dešimtmečius yra populiariausias automobilis Šiaurės Amerikoje. Ir dabar rinkai siūlomas elektrinis F-150, kuris buvo šiltai priimtas ir turi daug gerų savybių. Kaina greičiausiai nebus viena iš jų.
„Ford F-150 Lightning“ bus tikras darbui ir pramogoms skirtas pikapas. Ir tai yra svarbiausia – „Tesla“ gamina gerus elektromobilius, bet „Ford“ jau seniai gamina gerus automobilius. Ir ypač gerus pikapus. Jei „Ford“ pademonstruos, kad moka gaminti ir elektra varomus automobilius, rinka visiškai pasikeis.
Tik kaina visada liks diskusijų objektu. „Ford“ išdidžiai skelbė, kad „F-150 Lightning“ kainuos nuo mažiau nei 40 tūkstančių dolerių. Ir tai nėra melas, bet už šią kainą siūlomas pikapas iš esmės yra komercinis automobilis. Jis yra skirtas įmonėms, todėl jo komplektacija nėra labai gausi. Ir tarp įkrovimų jis nuvažiuos tik 370 km.
Kitas „Ford F-150 Lightning“ kainos lygis – 53 tūkstančiai dolerių. Tas pats atstumas, bet jau geresnė komplektacija. Tai yra tikrasis pigiausias „F-150 Lightning“, kurį pirks žmonės. Na, nebent jie nori keliauti toliau.
O kelionės toliau bus brangios. 483 km tarp įkrovimų nuvažiuojantis „Ford F-150 Lightning“ kainuos nuo beveik 80 tūkstančių dolerių. Ir „Tesla“ fanai suskubo palyginti savo mėgstamos markės modelį – atitinkamas „Cybertruck“ kainuos visus 30 tūkstančių dolerių mažiau. Ir tai, be jokios abejonės, yra milžiniškas skirtumas.
Tiesą sakant, apie 70 tūkstančių kainuojanti „Tesla Cybertruck“ versija tarp įkrovimų važiuos iki 800 km.
Tačiau „Ford F-150“ populiarumas niekada nebuvo pagrįstas vien kaina. „F-150 Lightning“ gavo didžiulį „Ford“ gerbėjų palaikymą. Be to, „Ford“ atstovybių tinklas yra labai platus. O ir pati pikapo forma yra ne tik labiau pažįstama, bet ir praktiškesnė. Ar visa tai verta 30 tūkstančių dolerių – parodys laikas.
„Ford F-150 Lightning“ bus labai populiarus. Ar jis bus populiaresnis už „Cybertruck“? Tai nėra pirmas kartas, kai F-150 konkuruoja su gerokai pigesniais automobiliais. Bet „Tesla“ pusėje yra ne tik kaina, bet ir nuvažiuojamas atstumas, platus įkrovimo stotelių tinklas. 483 km tarp įkrovimų apskritai nėra labai daug, o tas atstumas trumpės, jei pikapas bus pakrautas. „F-150 Lightning“ greitai nenukonkuruos įprasto F-150, bet su „Cybertruck“, tikėkimės, konkuruoti gali.