„Neprilygstamas praktiškumo ir sportiškumo balansas – tai, kas išskiria ST iš konkurentų būrio. Tereikia trumpo pažintinio bandomojo važiavimo ir automobilis iškart atskleidžia savo puikią važiuoklę bei vairuotojo komandoms žaibiškai atliepiantį variklį. Nenuostabu, kad ST gerbėjų būrys taip sparčiai didėja“, - sakė „Ford of Europe“ viceprezidentas rinkodarai, pardavimui ir aptarnavimui Roelantas de Waardas.
Trečiosios kartos „Focus ST“ Europoje parduodamas nuo 2012 metų vasaros. Jį varo 250 AG dviejų litrų darbinio tūrio „EcoBoost“ šeimos variklis. Tai pirmasis ST, parduodamas Europoje, Šiaurės Amerikoje ir Azijos bei Ramiojo Vandenyno regione. Be to, pirmą kartą galima rinktis hečbeko arba universalo tipo ST kėbulą.
Europoje iš viso jau parduoti 3819 „Focus ST“ – 74 proc. hečbekų ir 26 proc. universalų. Įdomu, kad populiariausia spalva – „Frozen White“ balta. Ją rinkose net 41 proc. klientų. Antra pagal populiarumą – „Panther Black“ juoda, trečia – „Tangerine Scream“ oranžinė.
Didžiosios Britanijos žurnalai „Auto Express“ ir „Top Gear“ „Focus ST“ išrinko geriausiu „karštuoju hečbeku“. Tokio pat titulo ST nusipelnė ir Danijos žurnalo „Bilmagasinet“ rinkimuose.
„Ford“ savo sportiškąją ST šeimą šiemet išplėtė pristatydamas naują „Fiesta ST“, varomą 180 AG „EcoBoost“ variklio. Tai greičiausia istorijoje „Ford Fiesta“, 100 km/h greitį pasiekianti per 6,9 sekundės ir galinti važiuoti maksimaliu 220 km/h greičiu. Kompaktiškas 1,6 litro darbinio tūrio variklis, nauja važiuoklė, vairo mechanizmas ir stabdžiai užtikrina puikias emocijas bet kuriam vairuotojui. Automobilyje taip pat montuojama traukos valdymo sistema „Torque Vectoring Control“ ir trijų skirtingų nustatymų elektroninė stabilumo kontrolės sistema.