„Šis automobilis yra praktiškumo bei ekonomijos derinys, skirtas vartotojų kartai, kuriems racionalumas yra gyvenimo principas. Praaugęs A klasę ir savo dydžiu jau atitikdamas B klasės standartus, naujasis KA+ žaidžia „Ford Fiesta“, B-MAX ar „EcoSport“ ekonomiškumo, salono erdvės bei malonaus vairavimo lygoje“, – sako J. Šataitė.
„Inchcape Motors“ salone „Ford Ka+“ hečbeko kėbulo versijos automobilis šiuo metu kainuoja nuo 9999 eurų, o sedano – nuo 10 tūkst. 763 eurų.
Ekonomiška jėgainė
Automobilyje „Ford KA+“ veikia ekonomiškas keturių cilindrų 1,2 l darbinio tūrio „Ti-VCT“ benzininis variklis. Veikdamas kartu su standartine penkių laipsnių mechanine pavarų dėže, 70 AG ar 85 AG galingumo variklis turi plataus diapazono sukimo momentą.
Žemesniam pasipriešinimui tarnauja padangos ir patobulintos kėbulo aerodinaminės detalės, pvz., optimizuotas priekinis žemesnysis aptakas ir grotelių angos. Anglies dvideginio (CO2) į aplinką išskiriama 114 g/km, o degalų sąnaudos sudaro 5 l/100 km.
Salone laisvai išsiteks penkiese
„Ford“ nedidelių automobilių platformos pagrindu sukonstruotas naujasis „Ford KA+“ yra hečbeko arba sedano kėbulo tipų, 5 durų, penkiavietis, jo bendras ilgis yra mažiau nei 4 metrai. KA+ yra šiek tiek trumpesnis nei „Fiesta“, bet 29 milimetrais aukštesnis. Kaip tik šie milimetrai kartu su optimizuotu interjeru, suteikia reikalingo aukščio, suteikiančio erdvės salonui ir daugiau vietos galinių keleivių kojoms.
Be to, KA+ yra praktiškas kasdienis palydovas – 270 litrų bagažinės užtenka dviems dideliems lagaminams – santykiu 60:40 atlošiamos galinės sėdynės, o smulkiems daiktams susidėti visame salone įkurta net 21 laikymo vieta.