„Ford“ inžinieriai susipažino su blogiausiais pasaulio keliais, kad galėtų kurti pakabą, atlaikančią tokius ekstremalius išbandymus.
„Onliner“ rašo, kad „Ford“ tuo pačiu testuoja keletą naujų technologijų. Pavyzdžiui, dinaminius reguliuojamus amortizatorius su specialia apsauga nuo duobių (debiutuos 2017 m.).
Konstruktoriai, norėdami užfiksuoti tikslias amortizatorių perkrovas važiuojant blogu keliu, naudoja seismologų aparatūrą, patikimai veikiančią žemės drebėjimų metu.
Šiame poligone išbandomi visi serijiniai „Ford“ modeliai, parduodami Europoje. Be tradicinių asfalto trasų ir žvyrkelių, čia yra ir „purvo vonios“ bei „druskos duobės“. Jos leidžia ekstremaliomis sąlygomis išbandyti ne tik pakabą, bet ir automobilio kėbulą.