„Ford Performance“ būstinė įsikurs Šarlotės mieste JAV, tačiau inžinerijos centrų padalinys turės visuose svarbiausiuose koncernui regionuose. „Ford Performance“ rūpinsis visa „Ford“ sportinių modifikacijų gama – nuo „Fiesta ST“ ir „Focus ST“ iki „Ford GT“.
„Ford Focus RS“ - ekstremalus 304 AG galios hečbekas – negaminamas nuo 2009 metų, todėl nenuostabu, kad įvairiausių gandų apie kultinį statusą turintį modelį prisikaupė nedidelis baseinas ir dar šiek tiek.
Šią savaitę dalį gandų išsklaidė „Ford“ viceprezidentas Rajas Nairas, patvirtinęs, kad „Focus RS“ tikrai bus, kad jis bus parduodamas visur, ne tik Europoje, kad jis bus automobilis „vairuotojui be kompromisų ir išskirtinis lenktynių trasoje“.
Techninių charakteristikų „Ford“ kol kas neatskleidžia, tačiau rinkoje jau kuris laikas sklinda informacija, kad naujojo RS jėgainė bus 2,3 litro darbinio tūrio keturių cilindrų „EcoBoost“ turbininis variklis, jau montuojamas į „Ford Mustang“. Pastarajame šis variklis generuoja 310 AG, tačiau gali būti, kad „Focus RS“ reikmėms variklio galia bus padidinta iki 325 ar net 350 AG.
Net ir turėdamas tiek galios, „Focus RS“ gali ir toliau likti varomas priekiniais ratais, nors rinkoje daugėja gandų, kad „Ford“ inžinieriai svarsto keturių varomų ratų variantą.