Viena svarbiausių funkcijų – visiška autonomija, kai vairuotojui nereikia įsikišti į vairavimą. Ir panašu, kad „Ford“ prie tokios koncepcijos prisigretino gana arti, nes praėjusią savaitę gavo patentą technologijai, kuria automobilio vairą ir pedalus galima nuimti.
Prašymą gauti patentą „Ford“ užpildė dar 2016-ųjų vasarį, tačiau jis patenkintas buvo tik rugpjūčio 10-ąją. Tačiau, kaip rašoma Motor1.com, tai dar ne galutinė technologija, nes inžinieriai turi išspręsti kelias problemas, tokias kaip oro pagalvių buvimas – juk vairuotojo pagalvė paprastai montuojama būtent į vairą. Kol kas „Ford“ siūlo įdiegti dvi oro pagalves vairuotojui – vieną vaire, kitą – skydelyje už vairo, o vienu metu veiktų tik viena iš jų.
Vairo panaikinimas iš automobilio nėra toks paprastas, kaip gali pasirodyti. Viskas automobilyje nuo pat pirmojo „Ford Model T“ yra koncentruojama vairuotojui ir išdėliota aplink vairą: nuo posūkių svirtelių iki muzikos valdymo, tad gamintojai susidurs su iššūkiu, kaip radikaliai pakeisti visą priekinės automobilio dalies dizainą.
Be to, kitas laukiantis iššūkis – teisinis reguliavimas. Visiška autonomija gali būti įteisinta ne visose šalyse, tad vairo ir pedalų nuėmimo technologija yra kone būtinas tarpinis variantas tarp paprasto ir visiškai savavalžio automobilio. Panašu, kad „Ford“ šioje srityje kol kas pirmauja.