Idėja iš tikrųjų nėra tokia jau sudėtinga. „Ford“ nori oro pagalve apsupti vamzdines apsaugas, kuriuos kartais montuojamas vietoje pašalintų durelių. Tai nėra taip lengva, nes šios pakaitinės durelės (paprastas Y raidės formos rėmas) privalo būti metalinės. Tačiau „Ford“ sugalvojo, kad oro pagalvės galėtų iššauti per nedideles skyles, taip efektyviai sušvelnindamos žmogaus ir tos konstrukcijos susidūrimą.
Tiesa, „Ford“ nepamiršo ir tų vairuotojų, kurie pakaitinių apsauginių durelių nenaudoja. Amerikiečių automobilių gamintojas sugalvojo kaip į durelių rėmą sumontuoti teleskopinę konstrukciją.
Šis teleskopinis apsauginis vamzdis išsitiestų tų pačių dujų pagalba. Tuomet aplink jį prisipūstų oro pagalvė, kuri sušvelnintų žmonių ir konstrukcijos susidūrimą. Tam reikės pakankamai daug greitai besiplečiančių dujų, nes teleskopinė konstrukcija ir jos oro pagalvė turi išsiskleisti labai greitai. Taip pat neaišku, kaip „Ford“ išvengtų problemų dėl šio įrenginio kelyje pasitaikančių žmonių rankų ar kitų kūno dalių.
inoma, tikriausiai vienas iš svarbiausių klausimų yra kam to reikia. „Ford“ ruošiasi sugrąžinti legendinį „Bronco“. Šis visureigis buvo gaminamas 1965–1996 metais ir buvo labai populiarus. Techniškai tai buvo paprasta, galbūt net primityvi mašina, tačiau tai leido entuziastams pasimėgauti įvairomis modifikacijomis – aukštintos važiuoklės, dideli halogeniniai žibintai, gervės ir metaliniai bamperiai buvo tik keli iš populiarių „Bronco“ savininkų pasirinkimų.
Šis automobilis godžiai rijo degalus ir nebuvo labai stabilus kelyje. Tačiau svarbiausia tai, kad „Bronco“ buvo labai pajėgus bekelėje. Ir žmonės juos mylėjo – šiandien klasikinių „Ford Bronco“ kainos iš tikrųjų šokiruoja. Taigi, „Ford“ nusprendė legendinį modelį sugrąžinti.
tgimęs „Ford Bronco“ pasirodys jau kitais metais ir iš karto stos į kovą su „Jeep Wrangler“ (ir su artėjančiu „Land Rover Defender“). Taigi, „Bronco“ bus gerokai prabangesnis, modernesnis ir brangesnis nei buvo anksčiau, bet vis tiek bus paruoštas nuotykiams. Ir jo durelės bus išimamos.
Visureigių entuziastai dažnai važinėja be durelių. Taip sumažinamas automobilio svoris, tačiau kartu tai leidžia pasimėgauti gamta ir greitai išlipti, kai automobilis kas dvi minutes įstringa purve. „Ford“ tikisi, kad „Bronco“ bus entuziastų džiaugsmas, tačiau juos reikia apsaugoti – galbūt tas naujas oro pagalves pamatysime jau tame automobilyje? O gal kurdami visureigį „Ford“ inžinieriai staiga pastebėjo problemą ir sugalvojo jos sprendimo būdą, nors teleskopinio rėmo oro pagalvių ir neketinama gaminti? Matyt, sužinosime jau visai netrukus.