Naujasis „Megane“ sukurtas naudojant tą pačią platformą kaip ir „Kadjar“ modelyje. Taip pat šią bazę naudojo ir „Nissan Qashqai“ bei „Pulsar“ kūrėjai. Pažiūrėjus į išvaizdą panašu, kad „Megane“ perėmė kai kuriuos „Talisman“ modelio bruožus.
Kaip ir kitų gamintojų hečbekai, taip ir „Megane“ tapo kiek žemesnis ir platesnis. Tiesa, šie pokyčiai siekia vos kelis centimetrus, tačiau suteikia modeliui tvirto ir užtikrintai ant kelio stovinčio automobilio stotą.
Naujasis „Megane“ bus siūlomas su jau gaminamais 1,5 ir 1,6 litro dyzeliniais agregatais, kurie buvo peržiūrėti. Inžinieriams pavyko patobulinti motorus taip, kad jų išmetamųjų teršalų kiekis būtų mažesnis nei 100g/km.
Benzininių variklių gerbėjai galės rinktis 1,0 litro darbo tūrio trijų cilindrų variklį su turbina, arba naują keturių cilindrų 1,2 litro darbo tūrio turbobenzininį agregatą. Taip pat planuojama versija ir su 1,6 litro turbobenzininiu varikliu.
Gamintojas atskleidė, kad „Megane“ turės ir GT versiją, kuri konkuruos su kitais karštais hečbekais. „Megane GT“ bus aprūpintas keturių vairuojamų ratų sistema „4Control“, kuri užtikrins stabilumą posūkiuose.
Po variklio gaubtu slypės 152 kilovatų galingumo benzinu varomas agregatas, kuriam dar padės ir turbina. Galia į ratus bus perduodama per 7 laipsnių automatinę transmisiją. Taip pat numatoma ir dyzelinė GT versija su 123 kw varikliu. Žinoma, automobilis išsiskirs savo išorės apdaila, interjeru ir sportiškesne važiuokle.
Manoma, kad rinkoje „Megane GT“ konkuruos dėl pirkėjų dėmesio su „Peugeot 308 GT“ ir „Volkswagen Golf R-Line“.
Naujojo „Megane“ prekyba prasidės jau kitais metais.