Klasikinis dizainas žavi ir naujų automobilių kūrėjus. Štai estų „Nobe 100“ buvo sukurtas įkvėpimo semiantis iš praeities automobilių. „Nobe“ vadovas Romanas Muljaras mums atskleidė, kad turi klasikinį vabalą, but jam labiau patinka elektromobiliai, todėl galime neabejoti, kad naujasis „Volkswagen“ modelis jį tikrai sudomintų.
Keista kalbėti apie klasikinį „Volkswagen Beetle“ kaip apie naują automobilį, tačiau tai yra tiesa – eKafer yra naujas senas modelis. Kafer, beje, yra vokiškas vabalo vardas. Tai, kad šis automobilis neturi vieno pavadinimo, žinoma, erzina. Naująjį elektromobilį puošia užrašas eKäfer, tačiau pranešimuose spaudai jis vadinamas „Beetle“ vardu. Bet kuriuo atveju, žinokite, kad tai – vienas ir tas pats modelis.
Kafer elektrifikacija yra pakankamai įdomus projektas. Šie automobiliai buvo labai populiarūs ir jų pasaulyje iki šiol išliko tikrai nemažai, todėl net nepradėkite kalbėti apie istorinės vertybės naikinimą – nemažoje pasaulio dalyje pavargę vabalai keliauja tiesiai į metalo laužą. Elektrinis Kafer patiks tiems, kurie nori patikimo, modernaus, pigiai išlaikomo, bet kartu ir klasikinio automobilio, kuris gali naudotis elektromobiliams suteikiamomis privilegijomis. Kai įprasti Kafer mėnesių mėnesius stovės garaže, laukdami progos pasirodyti gatvėse, eKafer gali būti naudojamas kasdien.
Šį projektą „Volkswagen“ vykdo kartu su kompanija eClassics, kuri senus automobilius verčia elektromobiliais. Po eKafer kėbulu sumontuota naujojo e-up! elektros sistema – vabalas gavo 61 kW variklį ir po grindimis sumontuotas 36,8 kWh baterijas. Šios ličio jonų baterijos baterijos, beje, yra labai patikimos – Volkswagen e-up! elementams suteikia 8 metų arba 160 tūkstančių kilometrų garantiją.
Maksimalus eKafer greitis siekia 150 km/val. – jis be problemų gali važiuoti greitkeliu. Iki 80 km/val. eKafer bėgėsis daugiau nei 8 sekundes, tačiau to pakaks, kad mieste jis neatsiliktų nuo eismo srauto. Tiesą sakant, joks klasikinis Kafer nėra toks greitas ir vikrus.
Tačiau „Volkswagen“ teigia, kad eKafer neprivalo gyventi uždarytas mieste. Maksimalus įveikiamas atstumas sieks apie 200 km. Kadangi eKafer turi modernią elektros sistemą, jį galima įkrauti labai greitai – per valandą 40 kW stotelėje baterijas galima įkrauti iki 80 proc., taip atstatant 150 km nuotolį.
Beje, virsdamas elektromobiliu Kafer įgavo ir naują bagažinę – ten, kur anksčiau burzgė oru aušinamas variklis, dabar galima pasidėti daiktus. Įdomu ir tai, kad įkrovimo lizdas buvo paslėptas po galiniu žibintu. Iš tikrųjų, eKafer išvaizda beveik nesiskiria nuo originalo – galbūt pasigestumėte tik išmetimo vamzdžių ir pastebėtumėte stipriai išaugusius slenksčius, užpildančius tarpą tarp arkų.
eKäfer oficialiai bus pristatytas Frankfurto automobilių parodoje. „Volkswagen“ jau galvoja ir apie kitų klasikinių automobilių pavertimą elektromobiliais – autobusiukas jau ruošiamas, o po jo greičiausiai seks ir „Porsche 356“. Ir tai nėra tik vienetiniai projektai – elektrinį vabalą galėsite įsigyti ir jūs.