Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Galingiausias „Nissan Pulsar“ turės 190 AG ir kainuos 21 tūkst. eurų

„Nissan" bendrovė užsibrėžusi suteikti naujajam „Pulsar" modeliui sportinių savybių. Apie tai byloja naujoji versija, varoma 1,6 l 190 AG DIG-T variklio su turbokompresoriumi.
„Nissan Pulsar“
„Nissan Pulsar“ / „Nissan“ nuotr.

Nuo šių metų kovo dabartinį „Pulsar" variklių asortimentą, sudarytą iš 1,2 l benzininio ir 1,5 l dyzelinio galios agregatų, papildo 1,6 l versija. Kartu su ja pasirodo ir visa serija papildomų dizaino patobulinimų, sukuriančių iliuziją apie šio modelio sportiškas galimybes.

Sportiškiausias ir galingiausias iki šiol „Pulsar" modelis sustiprina „Nissan" įvaizdį populiarių šeimyninių hečbekų rinkoje. 190 AG DIG-T variklio varomame „Pulsar" automobilyje pritaikyta ta pati dizaino ir inžinerijos koncepcija, kuri padėjo „Nissan" užsitikrinti lyderės statusą krosoverių segmente. 

„Nissan“ nuotr./„Nissan Pulsar“
„Nissan“ nuotr./„Nissan Pulsar“

1,6 l DIG-T variklis yra vienas pažangiausių klasėje. Maksimalus sukimo momentas - 240 Nm esant 2000-4000 aps./min., o galia siekia 190 AG esant 5600 aps./min. Ypač lanksčiu veikimu žemų sūkių diapazone išsiskiriantis variklis lemia puikias važiavimo savybes.

Nors 1,6 l DIG-T variklis savo galia prilygsta didesnio darbinio tūrio motorams, jam būdingos degalų sąnaudos ir emisijų kiekis atitinka daug mažesnių variklių rodiklius. Tai pagrindinis „Nissan" taikomos „variklių tūrio mažinimo" koncepcijos privalumas.

„Nissan“ nuotr./„Nissan Pulsar“
„Nissan“ nuotr./„Nissan Pulsar“

Jau daugelį metų kurdama savo automobilius „Nissan" laikosi požiūrio „pasiekti daugiau mažesnėmis sąnaudomis". „Pulsar" su 190 AG DIG-T varikliu yra puikus to pavyzdys. Sportinėmis charakteristikomis pasižymintis „Pulsar" variklis suvartoja tik 5,7 l/100 km degalų, o jo išskiriamo CO2 kiekis prasideda nuo 134 g/km. Variklis visapusiškai atitinka naujus „Euro 6" taršos standartus. Be to, jame pritaikyta įvairių techninių naujovių, tarp jų trintį mažinančios technologijos ir aušinamoji išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistema.

„Pulsar" su 190 AG DIG-T varikliu išsiskiria ne tik važiavimo savybėmis. „Nissan" taip pat sukūrė paketą dizaino elementų, skirtų sportinei naujo modelio prigimčiai atskleisti. Visuose modeliuose su 190 AG DIG-T varikliu, kurie gali būti komplektuojami su „Acenta R" ir „Tekna R" lygio įranga, įdiegta visa serija naujų sprendimų, įtrauktų į standartinės įrangos sąrašą. Tarp jų minėtini specialūs „diamond cut" dizaino lengvojo lydinio ratlankiai (17 colių - kaip standartinė įranga montuojami „Acenta R" modeliuose ir 18 colių - montuojami „Tekna R" modeliuose) su dviejų spalvų (juodos ir sidabro) apdaila, taip pat sportiškesnio dizaino priekiniai žibintai su juoda lempos korpuso apdaila, kuri sudaro didesnį kontrastą su chromuotais reflektoriais. Sportiškam įvaizdžiui sustiprinti gale įrengtas chromuotas išmetamojo vamzdžio antgalis.

1,6 l DIG-T varikliu varomų modelių vidaus dizaino elementų paketą sudaro unikali prietaisų skydelio apdaila, besidriekianti per visą jo plotį, taip pat akį traukiančios baltos apdailos siūlės ant vairo ir odinių sėdynių (tik „Tekna R" modeliuose).

„Nissan Pulsar" su 190 AG DIG-T varikliu Europos rinkose pasirodys nuo 2015 m. kovo mėnesio. Jo kaina prasideda nuo 21 940 ЕUR.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos