„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Galingiausio„Peugeot“ automobilio premjera: kodėl 508 PSE turi net tris variklius?

„Peugeot“ verčia naują puslapį savo istorijoje ir pradeda naują skyrių „Peugeot Sport Engineered“, kuriame suderinamas sportiškumas ir technologijos. Tai yra gamintojo sportinių automobilių divizija, kurianti elektros pavarą turinčius itin greitus modelius. Pirmasis jos vaisius yra galingiausias kada nors „Peugeot“ sukurtas serijinis automobilis – „508 Peugeot Sport Engineered“ (508 PSE), rašoma pranešime.

Galingiausias iš visų

„508 Peugeot Sport Engineered“ benzininio ir elektrinių variklių sistema pasiekia 360 AG pajėgumą ir 520 Nm sukimo momentą. Automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,2 sek., o spurtas nuo 80 iki 120 km/val. trunka vos 3 sek. Tūkstančio metrų distanciją modelis įveikia per 24,5 sek. ir pasiekia elektroniniu būdu apribotą 250 km/val. greitį.

„Peugeot Sport“ inžinieriai ilgai tobulino 508 modelio pakabą iki pasiekė aukščiausius standartus atitinkantį komforto bei vairavimo malonumo kompromisą. Automobilio pakaba yra 3 minkštumo lygių („Comfort“, „Hybrid“, „Sport“), dėl geresnių valdymo savybių tarpvėžės padidintos 24 mm priekyje ir 12 mm gale.

Sumontuoti 20 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiai su „Michelin© Pilot Sport 4S“ padangomis ir itin galinga stabdžių sistema: priekinių diskų skersmuo net 380 mm, o stabdžių apkabose – keturi cilindrai.

Didelis efektyvumas

„508 Peugeot Sport Engineered“ tokią galią pasiekti gali dėl efektyviai veikiančios sistemos, kurią sudaro benzininis ir du elektros varikliai (po vieną sumontuota ant priekinės ir galinės ašių). Tai užtikrina keturių varančių ratų pavarą, didinančią pravažumą bet kokiomis sąlygomis.

Centrinės konsolės selektoriumi galima pasirinkti penkis vairavimo režimus:

„Electric“: 100 proc. elektrinis važiavimas, pagal WLTP galima įveikti 42 km. Didžiausias tokiu režimu pasiekiamas greitis – 140 km/val.;

„Comfort“: hibridinis su minkštesnės pakabos režimu, užtikrinančiu aukščiausią komfortą;

„Hybrid“: automatinis režimas pagal važiavimo sąlygas parenka benzininį arba elektros variklį bei optimizuoja degalų sąnaudas;

„Sport“: didžiausia pasiekiama galia – 360 AG. Šis režimas koreguoja vairo, amortizatorių, akceleratoriaus bei variklio darbo parametrus. Vidaus degimo variklis užtikrina, jog elektros sistemos baterija visuomet būtų įkrauta maksimaliai;

4WD: didžiausias sukibimas sudėtingomis kelio sąlygomis.

Pažangi hibridinė sistema

Kuriant „508 Peugeot Sport Engineered“ panaudota gamintojo hibridinių modelių kaip „3008 Hybrid“, „3008 Hybrid4“ bei „508 Hybrid“ ir hibridinių technologijų („Peugeot Sport“) gaminimo ir pritaikymo automobilių sportui patirtis.

Elektros variklio bateriją galima įkrauti per mažiau nei 2 valandas naudojant namie montuojamą įkrovimo stotelę „Wall Box“ arba 7 valandas – standartinį elektros lizdą.

Hibridinis keturiais ratais varomas 508 PSE, kaip ir 508 su vidaus degimo varikliais, turi identišką interjerą bei bagažinės erdvę (virš dvigubo dugno).

Vidutinės šio modelio CO2 emisijos siekia 46 g/km (WLTP režimu), o degalų sąnaudos – 2,03 l/100 km.

Moderniausi vairavimo asistentai

Į „508 Peugeot Sport Engineered“ diegiami tie patys vairavimo asistentai, kaip ir „Peugeot 508“ gamos: naktinio matymo sistema, adaptyvi kruizo kontrolė su „Stop & Go“ funkcija, įspėjimo apie išvažiavimą iš eismo juostos sistema, autonominis avarinis stabdymas.

Čia montuojama ir „i-Cockpit®“ vairuotojo aplinka su kompaktišku vairu bei visiškai skaitmeniniu projekciniu ekranu. Tiek „i-Cockpit®“, tiek 10 colių įstrižainės automobilio centre esančiame ekrane matomi grafiniai elementai apipavidalinti PSE ženklais.

Komfortiškų sėdynių apdailai panaudota oda, speciali trimačio efekto medžiaga bei „Alcantara©“. Interjeras dekoruotas „Tramontane“ pilkomis bei „Kryptonite“ žalsvomis siūlėmis, į jį standartiškai montuojama „Focal® Hi-Fi“ garso sistema.

„508 Peugeot Sport Engineered“ gali būti užsakomas trijų spalvų: „Selenium“ pilkos, „Perla Nera“ juodos bei „Pearl“ baltos. Visi modeliai komplektuojami su 20 colių skersmens ratlankiais bei „Kryptonite“ spalvos stabdžių apkabomis.

Automobilis gaminamas Prancūzijoje, Mulhauso mieste. Jį užsakyti bus galima 2021 m. pradžioje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“