Vienas jų – naujai tiesiama Santaros gatvė. Tai – visiškai nauja atkarpa, sujungsianti Molėtų plentą ir Santariškių gatvę. Šiandien vairuotojai, norėdami iš vienos gatvės patekti į kitą, važiuoja daug šviesoforų turinčia Mokslininkų arba siaura ir dideliam eismui nepritaikyta Skersinės gatve.
Vykdant gatvės tiesimo darbus, 6 valandas per parą yra ribojamas eismas – nuo 9 iki 15 val. keturias eismo juostas turinti gatvė susiaurinama iki trijų. Tačiau 15min skaitytojai pastebėjo, kad ribojimų laikas kai kuriomis dienomis būna ištęstas ir dėl jų susidaro nemenkos spūstys, nes nuo Riešės pusės Vilniaus centro link rytais važiuoja tūkstančiai žmonių. Analogiška situacija popiet, kai žmonės grįžta namo.
Vilniaus miesto savivaldybės Saugaus eismo poskyrio vedėjas Marius Maldeikis užtikrino, kad per rytinį piką darbai važiuojamojoje dalyje nevykdomi, o patį objektą pabaigti numatyta 2018 metų kovo mėnesį.
Kita situacija su Nemenčinės plento rekonstrukcija. Viena nelygiausių gatvių sostinėje šiemet sulauks geroko atnaujinimo: bus ne tik paklota nauja asfalto danga, bet ir įrengta tvora viduryje kelio bei vienoje jo pusėje nutiestas dviračių takas.
Tačiau vietos gyventojų buvo pastebėta, jog „nuskutus“ senąjį asfaltą ir užklojus naują dangą, ši buvo dar kartą nuimta. Kodėl taip daroma?
Vilniaus savivaldybės Susisiekimo komunikacijų skyriaus vedėjas Arūnas Visockas sakė, kad tai – eilinis darbų procesas.
„Buvusi danga buvo labai nusidėvėjusi ir nebebuvo galima išgauti jos lygumo bei reikiamo skersinio profilio ją nufrezuojant, buvo paklotas išlyginamasis sluoksnis. Šiuo metu danga frezuojama visu pločiu pagal parengtą frezavimo projektą, išgaunamas reikiamas skersinis nuolydis ir ant viršaus bus paklotas dėvimasis asfalto sluoksnis“, – aiškino A.Visockas.