Leidimas gautas dviračių tako Smiltynės daliai ir ruožui nuo Smiltynės iki Juodkrantės. Projektą atliko bendrovė „Plentprojektas“.
Anot direkcijos, pastarąjį pusmetį po intensyvių diskusijų buvo suderinti visų institucijų lūkesčiai. Dėl dviračių tako, kuris šiuose ruožuose yra kritinės būklės, ruožų derintasi su Kuršių nerijos nacionalinio parko direkcijos, VĮ Valstybinių miškų urėdijos, Neringos ir Klaipėdos savivaldybių atstovais, atsižvelgta į daugelį išsakytų pastabų.
„Šiuose dviejuose ruožuose esama dviračių tako asfalto danga bus rekonstruojama į 3,5 m. dviračių taką, bus atnaujintos atokvėpio aikštelės. Dabar visi labai laukiame prasidedančių statybos darbų ir tikimės, kad dviračių tako rekonstrukcija bus atliekama atsakingai, suvokiant, kokia jautri yra Kuršių nerijos gamta ir kraštovaizdis“, – informavo direkcija.
Rugsėjo 15 dieną Neringos savivaldybėje vyks dar dviejų dviračių tako ruožų projektinių pasiūlymų pristatymas visuomenei.
Į šiuos ruožus patenka ir Žaliojo kelio gatvė Juodkrantėje bei itin jautrus žmogaus veiklai Naglių gamtinis rezervatas, informavo direkcija.
Gyventojai, ypač Juodkrantės bendruomenė, kviečiami būti aktyviais ir dalyvauti projektuotojams pristatant projektinius pasiūlymus.
Pernai rudenį susidėvėjusį dviračių taką apžiūrėjo susisiekimo ministras Marius Skuodis. Po vizito jis teigė, jog „kritinės būklės dviračių tako tarp Smiltynės ir Pervalkos Neringoje rekonstrukcija turi prasidėti kuo greičiau“.
Ministras žadėjo, jog imsis skubių priemonių, kad problema būtų sprendžiama ir Lietuvos automobilių kelių direkcija kuo greičiau pradėtų šio dviračių tako rekonstrukciją.
Dviračių takas iš Smiltynės į Pervalką nutiestas 2003–2007 metais, o ruožai nuo Pervalkos ir Preilos jūros link – dar anksčiau – 1978 ir 1982 metais. Nuo tada jie nebuvo atnaujinti, tik paremontuoti.
Beveik 36 km ilgio dviračių tako ruožą planuojama rekonstruoti per kelerius metus – tai bus didžiausias toks projektas Lietuvoje.
Rekonstrukcijos metu numatoma sutvarkyti tako dangą, įrengti apšvietimą ties gyvenamomis vietovėmis bei įrengti kitą dviratininkų ir pėsčiųjų saugumą užtikrinančią infrastruktūrą.