„Tai yra pirmas bandymas pardavinėti prestižinį automobilį augančioje Indijos elektroninės komercijos rinkoje – jis leis mums sukurti naują ir unikalų potyrį kiekvienam „Chevrolet Trailblazer“ pirkėjui“, – sakė „General Motors India“ prezidentas Arvindas Saxena.
Jis pažymėjo, kad, remiantis apklausomis, šiemet Indijoje elektronine prekyba naudojasi 65 milijonai vartotojų, kai 2014-aisiais jų buvo tik 40 mln.
„Daug mūsų vartotojų ieško informacijos apie automobilį internete prieš eidami į saloną, ypatingai – prestižinių automobilių segmente“, – pridūrė jis.
„Amazon India“ viceprezidentas Amitas Agarwalas sakė, kad ekonomikai augant, vartotojų pirkimo įpročiai taip pat keičiasi, o jo įmonė visada ieško galimybių plėtrai ir vartotojų įpročių keitimui.